Julkort...v 34.


Veckans julkort till Altheas Mix utmaning ska gå i vitt
på vitt.
Jag har torrembossat en bit vit cardstock i CBn.
Hjärtat är målat med cracklepaint Picket Fence.
Rosorna har jag sprejat med perfeckt pearl....Pearl.
De ser lite gulaktiga ut men det beror nog på det dåliga
ljuset.....de är vita.=)
Under rosorna ligger en likadan snöstjärna som den
uppe till vänster....de är utstansade med QK-tången
och sen har de fått lite Frosted Lace stickles på sig.
Även Gardenian och de utstansade snöstjärnorna runt
den har jag lagt stickles på.
De mindre snöstärnorna har jag stansat ut med en
Martha Stewartpunch.
Till God Jul har jag använt Sizzix alfabet Monde de Blonde
och sedan lagt 3-d lack på bokstäverna.
Här kommer några detaljbilder.

Det var en riktigt rolig utmaning men det tog lite tid innan
jag blev nöjd med själva designen.
Nu har jag ännu ett julkort i högen....det känns bra.=)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Otroligt vackert!!!

Skulle det kortet vara till salu skulle jag vilja "slå till"...



Ha en underbar kväll i ruggvädret



Kram vännen

2010-08-24 @ 16:25:15
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Znogge

Inte för att jag begrep hälften men kortet är ljuvligt!

2010-08-24 @ 19:41:35
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Mim...

Himmel vad snyggt!!!

2010-08-24 @ 22:01:05
URL: http://mimstankar.blogspot.com
Postat av: Lena

Jättefint!!!

2010-08-25 @ 20:50:23

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0