Fredag.


Vaknade tidigt idag men jag lyckades somna om och sov
alldeles för länge istället.
Fast vad spelar det för roll egentligen vi har ju faktiskt
semester.=)

Nu till vinnaren av kortet.
Lotten föll på Mormormu denna gång....Grattis vännen!
Tack till er alla för att ni villa vara med.=)

Planen för dagen är att åka på Ica Maxi och handla lite.
Sen behöver vi röja undan lite här hemma.
Min rygg är fortfarande väldigt ond så en hel del vila blir
det också.
Det är ingen sol idag men behagligt varmt.
Precis sånt väder som jag gillar.=)
Ha en mysig dag!




Kommentarer
Postat av: Ninni

Vi har faktiskt SOL..gôtt. Vi har haft en trevlig minisemester, men va trött jag blir av att resa.



Ha en fin dag.kramen

2010-08-06 @ 10:43:17
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Men olalaa!!

Har jag verkligen vunnit det fina kortet!?

Blir så himla otroligt lycklig och glad!!

Tack gulliga söta du ;-)



Var rädd om ryggen idag!



Kram kram vännen

2010-08-06 @ 10:48:15
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Mormormu är att gratulera!

Städning i full gång här hos mig. Före middagen bjuder grannen på ett glas vin, så jag har något trevligt att se fram emot.



Men fram till dess ska mycket annat hinnas med. Sedan ska det bli weekend-slappa för mig.



Ha det gott och var rädd om lilla ryggen. Kramar

2010-08-06 @ 11:53:49
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0