Fredag.


För ovanlighetens skull känns det som det varit en lång
vecka.....jag som annars tycker att tiden går alldeles för
fort.
Det beror säkert på att jag inte kunnat göra annat än att
vila.
Förutom en och annan promenad med vovvarna så har
jag varit hemmavid.
Blir lite trist i längden man samtidigt har jag inte orkat ta
mig för något....inte ens orkat vara social.
Idag är planen att åka på Apoteket och sen handla lite på
Ica Maxi.
Handla mat är inte ett dugg roligt men det vore skönt att
komma ut bland lite folk.
Återstår att se hur jag känner mig om ett par timmar om
det blir nått av det.
Igår fick jag paketet jag beställt från Stellas.....fyllt med
massor av papper från MME & Kaiser.
Några av dem är julpapper så nu kan jag sätta igång med
julkorten när det finns tid och ork till det.
Jag har även beställt lite av de nya Inkidopapperna +
lite andra papper från Pysseltagen.
Med lite tur kommer de idag.
Nu blir det en kopp te och sen ska jag försöka reka igång
min stela lekamen.
Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Annica

Så du har med andra ord en liten pappersorgie hemma hos dig! ;-)

Hoppas du känner dig lite piggare till veckan. Vi kanske kan träffas nån dag?

jag har legat däckad i en riktigt elak förkylning i veckan. Så jag har lite slut på energi just nu. Men nu har det äntligen vänt! Skönt.

Ta hand om dig.

KRAM!

2010-08-27 @ 10:38:45
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: ejmis

Ha en fin fredag...jag ser fram emot tisdagen =)

Kram!

2010-08-27 @ 11:11:02
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Znogge

Måste vara härligt att ha en så trevlig hobby som du har!

Ha en härlig fredag och lycka till med shoppingen!



Kram

2010-08-27 @ 15:22:14
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Hoppas du fick allt gjort som du tänkt idag.



Ha en skön fredagskväll,,kramen

2010-08-27 @ 17:40:48
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0