Torsdag.


Ella kan verkligen konsten att blänga på en så att man
känner sig träffad.
De sätter sig alltid så här vid köksdörren och väntar när
de tycker att det är dax för middag eller bara vill ha nått
gott att tugga på.
Vilda är helt koncentrerad på att få fram sitt budskap och
stirrar oavbrutet in i köket medan Ella som sagt blänger.
Är man då som mig hovdam så är det bara att passa upp
på prinsessorna.=)

Nu till vinnaren av kortet och denna gång var det Anne
som drog vinstlotten......Grattis!
Tack till alla er som ville vara med.....det kommer fler
chanser att vinna kort.

Idag får vi besök av Annica.
Vovvarna gillar verkligen henne så de kommer att bli
överlyckliga.
Skönt att Annica är hundvan för två överlyckliga bulldogar
är inte det lättaste att ha att göra med alltid.
Vädret är tråkigt nog lite trist så det blir nog ingen fika på
altanen men det går ju bra att sitta inomhus också.
Lite pyssel hade vi också tänkt oss att hinna med men om
jag känner oss rätt så blir det nog mest prat,prat och prat.=)
Kan inte förstå att vi alltid har så mycket att prata om.
Nu ska jag ta tag i det tråkiga arbetet med att betala
räkningar.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Monica

hahahaha vilken skön blick ;) härliga dina

( era)hundar är Helena

2010-04-29 @ 08:09:06
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com
Postat av: Eleonora

Dom är verkligen för goa dina prinsessor! Ellas blick är verkligen uppfodrande!



Hade härligt när sonen var här. VI var på Ikea och det var jättebra för där var så litet folk. Jag köpte ett litet bord och 2 stolar till balkongen, så nu är det bara sidoskyddet som fattas där. Ska bli härligt när jag kan bära ut alla pelargoner, som nästan håller på att växa ur krukorna i matrummet. Dom är sååå stoora och kraftiga!



Hoppas du får en skön och god Valborg-helg. Må så gott!

2010-04-29 @ 12:47:32
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ann Catrine

Vilken blick! ;-)

Hoppas ni får en fin dag du och Annica,jag tackar för inbjudan,men håller på med mammas flyttbestyr och ingen energi kvar...



Kramar!

2010-04-29 @ 13:11:59
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Di

Ja vilken härlig bild :) de är för goa tjejerna :)

önskar dig en skön valborg och hoppas det är fint i Sundsvall för vi ska nog göra ett besök i helgen. Varm kram

2010-04-29 @ 19:13:14
URL: http://dithequeen.blogspot.com
Postat av: Ninni

Hahhahahha vilken goo bild, ja snacka om att blänga!!



Ja jag läste på Annicas blogg att ni hade haft väldigt trevligt!



Ha en goo Valborg..kramen

2010-04-30 @ 06:59:14
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anne o Malte

Yiipppiiee! Vill bara säga TACK o TUSEN TACK , jag som aldrig vinner något, nu gjorde jag det, vad underbart, jag tror jag behåller det själv, alldeles för fint för att ge bort, en ram kanske hamnar runt det, och en bra plats på väggen, ha det allra bäst, kramisar till Dig o Tjejerna

2010-05-01 @ 19:50:31
URL: http://www.bordeauxmalte.bloggagratis.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0