Torsdag.


Idag är det 1 år sen Vilda gjorde sin sista TPLO operation.
Vad vi kan se så är båda benen stabila och hon haltar
inte när hon går.
Lite stel är hon men efter 5 knäoperationer så är det väl
något man får räkna med.
Jag är så oerhört glad att hon efter allt hon gått igenom
fortfarande är med oss.
Hon är lika glad och possitiv som hon alltid varit vår
ljuvliga prinsessa.=)

Nu till vinnaren av kortet......lotten föll på Lisbet.
Grattis till dig!
Maila mig din adress så kommer kortet med posten.
Roligt att så många ville vara med i utlottningen.=)
Det kommer fler chanser för er som inte vann nu.

Jag köpte mig ett par pelargoner igår men givetvis så
glömde jag att lägga på minnet vad de heter.

Är det någon som vet namnet på dem?
Ett par penséer följde också med hem så de ska jag
försöka få ner i krukan på bron idag.
Solen skiner och det blåser inte så idag kan det nog bli
riktigt skönt ute.
I eftermiddag ska jag ut och shoppa med min vän Hella.
Hoppas på att hitta ett par bruna Converse (basketkänga).
Det finns 6 skoaffärer på Birsta City + sportaffärer så med
lite tur finns det jag vill ha.
Jag ska även köpa något fint till min nya lilla systerdotter.
Så härligt att värken lagt sig lite så jag orkar med att vara
social och göra roliga saker igen.
Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Lina

Oj har de blivit 5 operationer totalt.? Men skönt att höra att allt är bra med lilla Vilda :D

Ska du har bruna converse? Jag har de hihi :)

2010-04-15 @ 08:00:41
URL: http://jonssonb.blogg.se/
Postat av: Ninni

Oj vad hon fått gå igenom..men va skönt att det gått bra.



Ska alla ha converseskor i år??Jag hoppar det..



Pelargonerna heter...Hmmm pelargon (hihi)



Ha det gott idag, kramen

2010-04-15 @ 09:29:50
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så skönt att det gått så bra för er Vilda. Vad är väl då lite stelhet...



Kramar till två- och fyrbenta!

2010-04-15 @ 09:41:27
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Aya och Arons matte

Jag vet bara ett namn på en pelagon och det är Mårbacka.De brukar va så där skirt vit rosa.Men din såg så speciell ut att den säkert är nån annan variant.Hon har kämpat eran lillis.Ni med under denna tiden...

2010-04-15 @ 19:58:37
URL: http://www.agathon.cybersite.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0