Tisdag.


Imorse när jag vaknade kändes det som jag gått en match
i tungviktsbrottning.
Jag tog medicin och gick och lade mig igen.....nu känns det
lite bättre.
Det är lite väl kyligt idag men solen skiner och det blåser
inte som de gjort de senaste dagarna.
Igår fick jag besök av min bloggvän Mormor Mu och hennes
barnbarn E.
De hade med sig den här fina blomsterkorgen.

Söta E hade också ritat teckningar till mig och vovvarna.
Vilda skötte sig jättebra men Ella var lite väl uppskruvad
för att umgås med barn.
Båda vovvarna älskar barn och Ella vet inte hur väl hon
vill vilket kan bli lite mycket när man inte är så stor.

Idag blir det väldigt lungt med tanke på hur jag mår.
Med lite tur blir det varmt och skönt fram på dagen så
jag kan sitta ute en stund och mysa i solen.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken vårfin liten blomsterkorg! Sådant blir man glad för. Hoppas kroppen snart känns bättre.



Kramar!

2010-04-20 @ 08:56:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ann Catrine

Hoppas det inte var vårt besök som gör att du vaknade med "baksmälla" ;-)

Emma pratar om hundarna, och konstaterade att de borde byta namn, för "Vilda är lugn, men Ella är lite vildare". Logiskt!

Hoppas du får en bra dag, trots värk i kroppen!

(mest hoppas jag naturligtvis att du är värkfri nu)!



Kram min vän!

Och 1000tals tack för hjälpen med det söta kortet!

2010-04-20 @ 09:22:34
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag förstår att prinsessorna blev till sig av så fint besök =)

Hoppas du mår bättre nu.

Kram!

2010-04-20 @ 15:25:33
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0