Kort.


Ett studentkort i ljusa toner i grönt och rosa.

Istället för att städa lite som jag igentligen tänkt blev det
shopping på Zizzi.
Fick ett mail imorse med ett bra erbjudande där som jag
inte kunde motstå.
Köpte både jeansen och kjolen.=)

Både en byxa och en kjol för under 500 kr vem kan motstå
sånt.
Sen blev det fika på altanen med min mor och dottern.
Tråkigt nog började det mulna på och det har kommit lite
regnstänk.
Imorgon har de lovat bra väder och jag hoppas att de har rätt.
Nu ska jag vila....det blev en intensiv dag detta.
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Bra köp och vilka fynd! Så billigt kommer man inte undan varje dag.



Stämpeln är verkligen bara så fin!



Kram

2010-04-23 @ 21:12:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna ..dansar in

Mmmm Hellen så fint kort..så trevligt..



Och så kul att hitta lite nya kläder..jag har oxå shoppat lite idag...

2010-04-23 @ 21:59:29
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Vad du är duktig på att skriva! Det är så kul att följa din blogg, vi läser dagligen och imponeras!!

Pussa vovvarna från oss i Piteå

2010-04-24 @ 22:03:24

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0