Torsdag.


Inatt har jag fått sova riktigt bra.
Vilda sov till 6,30 och när hon fått varit ute och kissat
somnade vi om en timme till.
En solig men något blåsig höstdag är det här.
Mina leder är sämre idag men det hade jag räknat med
efter gårdagen.
Ändå var det ju mamma som sydde allt och strök det
mesta och sen putsade A fönstren och hjälpte mig att
hänga gardinerna.
Men det blir att jag far omkring ändå och försöker att
hjälpa till med det jag kan.....svårt att bara sitta och
titta på medan andra fixar och donar.
Idag ska jag mest vila.
Min bästa vän som just blivit med hundvalp kommer
hit sen och visar upp sin lilla fröken.
Nu ska jag utfodra mina monsterprinsessor och försöka
hitta något att sätta på mig i klädväg.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh en valp! Vilket härligt besök!

Jag kan inte säga vilken tid jag kommer. Stefan slutar klockan tre. Sen ska vi på ÖB, Jula och ICA Maxi. Emil har vunnit en teckningstävling så han ska få hämta sitt pris.

KRAM!

2009-09-10 @ 09:21:41
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så mysigt med valpar! Inte så att ni går i valptankar väl? Vår uppfödare letar en fodervärd men jag tror att mer än två hundar blir för bra! Tiden för dem måste finnas.



Ha en trevlig dag!



Kram

2009-09-10 @ 09:47:58
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: LillBlomman

Åh så fint du fått det! Själv får jag lite spader av att "vada" fram i leksaker:) ja och så dammråttor! Tyvärr blir det inget Gävle för mig:( Scrapgalen har träff den lördagen och självklart vill jag vara med som DT! Jätteskoj men tråkigt att missa er igen! Önskar en trevlig helg redan nu! Kram!

2009-09-10 @ 15:08:52

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0