Tisdag.


Vilken otroligt fin höst vi har.
Tråkigt nog är jag sämre i förkyldningen idag så det
blir till att hålla sig mest inomhus.
Känns som det inte vill bryta ut riktig men idag är
hostan värre.
Samtidigt är det så att när man som jag tar mediciner
som Enbrel så gör den att sjukdomskänslan blir sämre.
Jag känner inte riktigt hur dåligt jag mår så därför är
det viktigt att jag tar det lugnt när jag känner mig
krasslig.
Tur jag har prinsessorna att mysa med.
Igår såg vi Män som hatar kvinnor och jag tyckte den
var riktigt bra.
Otäck förstås men oväntat spännande.
Jag har försökt mig på böckerna men tyckte inte om
dem alls.
Karaktärerna kändes platta och intesägande i böckerna
men i filmen blev de människor av kött och blod.
Storyn var lättare att ta till sig på film.
När jag läste boken kände jag aldrig att jag inte kunde
lägga ifrån mig boken utan snarare var det svårt att slå
upp den igen och fortsätta läsa.
Så jag blev glatt överaskad av filmen igår.....nu ser jag
fram emot nästa film.
Nu ska jag göra mig en kopp te och krypa under pläden
här i soffan.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Cina

Ja visst var den väl jättebra!! Jag var så upprörd när den var slut över den äckliga förmyndaren, men men han fick sitt straff :D Jag gillar inte att läsa deckare. Däremot att se dom på film/tv.

Krya på dig gumman!

kram

2009-09-15 @ 10:10:11
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Znogge

Jag tyckte som du! Filmen var bra men böckerna tilltalade mig inte alls så dem avstod jag utan att tveka. Nu ska vi försöka få biljetter till "Flickan som lekte med elden".



Hoppas förkylningen kan bestämma sig!



Kram!

2009-09-15 @ 12:26:07
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: sofie

Dom kommer antagligen inte ut med nån ny nästa film. Kram och krya på dig.

2009-09-15 @ 18:47:01
Postat av: ingrid

jag är tvärtom blir ofta lite besviken på filmerna efter läst böckerna!!

2009-09-16 @ 21:03:12
URL: http://farmoringrids.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0