Fredag.


Idag är det en sån där grå och murrig höstdag när
man med gott samvete kan kura i hop sig i soffan
under myspläden.
Precis en sån dag som jag behöver.
Jag hade ett par jättetrevliga timmar med min
bloggvän igår men tiden går alldeles för fort när
man har roligt.
Vi hade en massa att prata om och som vanligt tog
prinsessorna stor plats men de skötte sig jättebra.=)
Jag hoppas att vi kan träffas snart igen.
Efter besöket av Ejmis blev det en stunds vila
innan vi sen var bjudna på födelsedagskalas.
Nu ska jag kura ihop mig i soffan......Ella ligger
redan där och väntar på mig.
Men först ska jag tända lite ljus.=)
Ha en mysig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Mumin

Va roligt med bloggbesök! Ja jag får ju hit lite Stockholmare i morgon på middag. Vi blir ju inte så många men det ska bli kul att träffas igen. Ha en skön och vilsam dag! Kram Mumin

2009-09-25 @ 07:54:09
Postat av: Nettan

Gud, va mysigt det lät - ljus, härlig pläd och kanske en superbra bok.



Hoppas du får en mysig dag.



Själv är det packat här hemma för en tur till Åland där jag ska ställa ut en utav killarna !



Jättekramiz

2009-09-25 @ 08:39:00
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Ninni

Mmm låter riktigt mysigt!



Jag hade som tur var pipetter för ögoninfektion hemma...min VC är stängd på fredagar!



Ha en goooo dag under pläden, kramen

2009-09-25 @ 09:14:25
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0