Fredag.


Börjar dagen med en bild på min väns lilla schäfervalp
Bästa som var här på besök igår.
Vilda och Ella fick sitta bakom grind den här gången
men när Bästa blivit lite varm i kläderna ska de så
klart få träffas.
Hon hittade genast Ellas favorithörn i häcken.=)

Igår vilade jag mig hela dagen så idag måste jag nog
vara lite nyttig.
Kanske att jag tar mig i kragen och stryker upp de nya
köksgardinerna med fållband.
Då kan A putsa fönstren och hänga upp gardinerna när
han kommer från jobbet.
Så härligt att få lite höst fint här hemma.

Nu är Vilda som vanligt igen och sover på nätterna.
Nästa vecka är hennes sista löpvecka och då brukar
hon inte blöda nämvärt......så skönt.
Ella ligger ett par dagar efter men även hon blöder
väldigt lite sista veckan.
Så snart är ännu ett löp avklarat.
Ibland är det skönt att veckorna rusar fram.
Ha en härlig dag alla!




Kommentarer
Postat av: Eleonora

Prinsessorna sköter sig hör jag och snart är allt som vanligt igen. Skönt att du känner dig litet bättre idag. Men kan du då inte bara ta det lugnt och slippa få "ont efterpå"?



Varför byter du gardiner så ofta.? Jag älskar dom jag har och byter aldrig. Tvättade blir dom men eftersom inköpet varit både välplanerat och dyrt, så har jag samma gardiner "tills dom ramlar ner".



Har varit hos doktorn och klippt blåsan i munnen. Det gick hur lätt och kvickt som helst. Inget att vara rädd för - en liten bedövning - och sedan klippet. Det är underbart att blåsan är borta nu och tungan får vara i fred.



Sköt om dig och många goa kramar från mig!

2009-09-11 @ 08:59:05
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Finevalpen var det!! Så söt! Och här är det nu dags för vår hund löpa... Hennes första gång och är 15 mån så ganska sent. Får se hur duktig hon är på att hålla rent.. Vår andra lär väl hänga på, pust men hon brukar vara duktig faktiskt! Tur vi ska hem imorgon.

2009-09-11 @ 10:33:47
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Carina med Bullarna

härliga tider när löpen börjar närma sig slutet... Här är det snart dags igen... hujedanemej...



Den lilla schäfervalpen är ju hur söt som helst!!! tjohej, hon kommer nog att sätta fart på Prinsessorna en vacker dag!



Hoppas ni får en härlig fredag!

2009-09-11 @ 10:34:38
Postat av: Anonym

Ha ha vilken sötnos!! Jag förstår om det är jobbigt med två hundar som löper, har du funderat på det varför inte människor löper? hade ju varit perfekt. Kram ha en go fredagskväll! Mumin

2009-09-11 @ 15:38:28
Postat av: Znogge

När Miss E löpte senast så var jag nästan nöjd med att vi var borta en vecka ;-) För visst är det skönt när det är över.



Kram!

2009-09-11 @ 17:23:42
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0