Måndag.


Fortfarande grått och fuktigt ute.
Önskar att det kunde bli lite kallare nu med härligt soliga
dagar och frostiga mornar.
Efter en mycket vilsam helg så känner jag mig lite piggare.
Inte i lederna dock .....jag tror inte att de gillar detta väder.
Idag måste jag ändå försöka göra lite nytta här hemma.
Ska börja med att beställa mat från Matservice.se
Skönt att slippa åka ut och handla......då kan jag lägga
den energin på att få undan lite här hemma.
När man inte har så mycket ork gäller det att prioritera.=)
Nu ska jag tända lite ljus,dricka te och shoppa mat.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Mari Andersson

Där skulle man kanske handla sin mat ... har aldrig testat det

Nu är det höstlov och jag har sonen hemma. Skönt att slippa stressa på morgonen, men det innebär samtidigt att jag inte kan vara i mitt syrum hela dagen, synd. Jag längtar efter att få sy lite nu



Det är så härligt med tända ljus. Det är det bästa med höst och vinter, att man kan tända ljusen även mitt på dagen.



Carpe diem / Kramar Mari

2009-10-26 @ 08:58:20
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Har läst ikapp hos dig...och fick hjärtat i halsgropen! Men vad skönt ändå med govovven, hoppas det fortfarande är OK?

Kramen!

Ragnvi

2009-10-26 @ 10:02:30
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så smidigt att få maten hemkörd och slippa ge sig ut! Speciellt när vädret är som det är...



Hoppas allt är bra med lilla Ella!



Kram!

2009-10-26 @ 10:46:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Det låter toppen att du kan sitta hemma i lugn och ro och handla mat - och sedan får du allt hem ända in i köket antar jag. Bra att sådan service finns!



Förstår att vädret påverkar din hälsa just nu, men låt oss hoppas att det stabiliserar sig och blir kallare och torrare, så att du kan återhämta krafter. Hoppas Ella mår bättre.



Kramisar till dig och sessorna!

2009-10-26 @ 11:08:05
URL: http://http;//konvaljen.blogspot.com
Postat av: Therese

Hej vännen! Vi provade Matservice.se en gång, funkade bra (levererade 30 minuter efter utsatt tid). Men dyrt... De har inga lågprisalternativ, bara märkesprodukter och de är lite dyrare på varje produkt. Så för oss som gärna hittar ett billigt alternativ i butiken så blev det för dyrt. Men jag saknar smidigheten, det var skönt att slippa handla den veckan!! :-)

2009-10-26 @ 14:30:11
URL: http://www.nogg.se/tlndesign
Postat av: Mormormu

Handlade via nätet för ett antal år sedan när jag bodde i Hudik, och hade större familj.. Smidigt och bra! Tyvärr var vi då inte så många som utnyttjade möjligheten, så närbutiken lades ner!

Nu är jag ju självbo, och har bara några meter till Hemköp, så det blir inte av. Men, kanske nästa gång alla ungar med familjer kommer på middag!?



Jag känner också av vädret, mer värk och trötthet än vanligt.

Har precis varit till mamma på lunch, det var trevligt för där var även andra släktingar som jag inte träffat på ett tag.

Men nu lockar sängen! Har en bra bok på G, och så är det ju så mörkt och trist ute, så varför inte slå igen de gröna ett tag...



Vilken dag passar det dig att jag kommer för att hämta korten?



Kramar!!

2009-10-26 @ 14:47:28
Postat av: Anna dansar in..

Mmmm det är inte lätt kan jag tro när det är gråväder..hoppas det lättar snart..här har det faktiskt varit lite sol idag..det var längesedan sist..

2009-10-26 @ 19:46:05
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mumin

Så vilsamt det ser ut med vovven din:)) Matservice vilken lyx...tänk va käckt med sådant. Är det dyrare då eller? Förresten kan du se vad jag skriver på Facebook? Jag är helt utslängd:(( Kram på dig! Mumin

2009-10-26 @ 19:54:30

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0