Måndag.


Efter en helg med några minusgrader och härligt frostiga
gräsmattor så regnar det nu.=(
Var är snön som jag beställt?
Köpte en en vit amaryllis i fredags och givetvis var jag
tvungen att ha lila trassel i den eftersom jag har
plommonfärgade gardiner i fönstret där den står.
Men jag funderar faktiskt på att byta ut det till grön mossa
när jag får tag i det.....grönt och lila matchar ju också.=)
Som jag sagt tidigare så är det nog en sjukdom jag har
detta att allt måste matcha färgmässigt.=)

Nu till vinnaren av julkortet........lotten föll på Micke.
Grattis vännen!
Det blir en utlottning av ett julkort även nästa söndag så
ni som inte vann nu får en ny chans då om ni vill.
Tack till alla er som ville vara med denna gång.=)

Jag känner mig inte alls pigg vilket säkert har en del med
väderomslaget att göra så det får bli en vilodag idag.
Ha en skön dag alla!



Kommentarer
Postat av: Eleonora

Passa på du och vila dig idag. Jag önskar du fick snö snart, eftersom du längtar såå efter den. Kram

2009-11-30 @ 08:50:18
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Nettan

Här är det riktigt tråkhöstväder - mörkt, grått....



Jag köpte grön mossa förra veckan som jag skulle använda och när jag tog fram den igår var den dötorr så se till att det är fuktigt i påsen när du hittar mossan. Jag köpte ny igår och det var en himla skillnad.



Ha en skön dag !



kram

2009-11-30 @ 09:05:00
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Mumin

Vilken härlig amaryllis....va fint du gjort med den. Vila dig idag du....det är grått och trist härnere i alla fall. Kram

2009-11-30 @ 12:11:03
Postat av: Micke

Stort tack!! :)



MVH Micke

2009-11-30 @ 13:52:39
URL: http://beckfjall1.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0