Måndag.


Om man kan lita på väderprognosen från tv 4 så kan
vi få lite snö på eftermiddagen.
Hoppas åtminstonde att det är vitt till 1 a advent.
A är fortfarande sjuk så han blir hemma idag.
Det blir inte mycket gjort när ingen av oss mår bra.
Några julkort har jag i allafall fått till i helgen och jag
hoppas att jag orkar sitta en stund vid pysselbordet idag
också.
Ryggen är riktigt besvärlig och jag har ont i mina fötter
så det blir till att ta det lungt och bara mysa.
Vi har beställt ett par ljudböcker från Bokus.com som
jag hoppas kommer idag.
Bra att ha nått att lyssna på när jag inte kan göra så
mycket annat än att sitta eller ligga.
Matvaror har jag också beställt så de kommer att
levereras senare idag.
Vilken tur det finns internet.=)
Nu ska jag göra mig en kopp te och krypa upp i soffan
med Ella......hon ligger där och snarkar sött.
Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas verkligen det kpmmer snö idag...det var såphalt när vi åkte till jobbet idag...och kolsvart =/

Ha en skön dag i soffan nu. Kram!

2009-11-23 @ 07:37:26
Postat av: Eleonora

Lilla hjärtat - så trist att du ska ha så ont varje dag. Men du är duktig som håller igång med så mycket du kan och orkar och tänk vilken tur att det finns den service du talar om, så att du kan få hem det du behöver. Får du kanske litet hjälp med vovvarna?

Tänker på dig och kramar om och sänder med varma goa kramar.

2009-11-23 @ 11:19:43
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0