Fredag.


Känner mig inte alls pigg idag.....nyser och hostar.
Sen känner jag förstås av gårdagens shopping så
det blir en dag i soffan under myspläden.
Igår började det att brinna på bilskroten som ligger
någon kilometer från vårt hus.
Det var en massa gastuber och bensinfat som
exploderade.
Jag vet inte hur det är idag men igår skulle man
hålla sig inomhus och stänga all ventilation.
De har stängt av flera vägar så det är rena kaosen
i rondellen nedanför oss vilken är den enda väg
som går att åka nu.
Det verkar som de fått bort hundarna som vaktade
området i allafall för skallen tysnade vid 21 tiden igår.
Förhoppningsvis är även de katter som fanns på
området också räddade.
Det var jättejobbigt att höra alla explosioner igår och
höra hundarnas upprörda skall.
Tydligen så befann de sig inte just i de farliga
området men det visste jag ju inte då.
Vilda var inte heller glad över alla explosioner
skotträdd som hon är.
Hon skakade som ett asplöv när vi var ut sista
gången.
Vi håller oss mest inomhus idag och myser.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Usch vilken ruskig brandolycka du har haft. Hoppas det är under kontroll nu. Håll dig inne och försök kurera dig så gott det går.



Synd om vovvarna när det smäller och låter. De flesta hundar är nog skotträdda. ... och så blir det snart nyår ... inget vidare för dem.



Sköt nu om dig på bästa sätt med filt och te! Kram

2009-11-20 @ 09:37:21
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Nettan

Förstår att du håller dig inne idag.

Det luktar säkert fortfarande illa.



Såg igår på tv'n att det rullade en text om att ni i Sundsvall skulle hålla er inomhus.



Jag har ju bara varit i Sundsvall en gång - för typ en månad sen - och jag tyckte det verkade vara en mysig stad !



Ha en skön fredag med mycket mys med hundarna !



kramiz

2009-11-20 @ 09:47:29
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: LillBlomman

Men gud vad hemskt med hundarna! Jag skulle rusa dit och rädda dem:) är värsta blödiga personen! Hoppas att det är över nu! Önskar dig en trevlig helg och hoppas att du mår bättre! Kramar!

2009-11-20 @ 10:08:54
Postat av: Ninni

Usch va läskigt!



Hoppas du kryar på dig..kram på dig

2009-11-20 @ 11:12:32
Postat av: Znogge

Så obehagligt när något sådant händer. Hoppas du snart känner dig piggare.

Ha en härlig fredagskväll!



Kram!

2009-11-20 @ 15:50:09
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0