Torsdag.


Skönt med en söndag så här mitt i veckan.
Vädret är väl inte det bästa men det klarnar kanske upp.

Igår åskade det här hela eftermiddagen och en bit in på

kvällen.

Vilda som inte gilllar åska hade några jobbiga timmar.

Jag skulle igentligen ha åkt och köpt en present igår

men A var borta och jag hade inte hjärta att lämna Vilda

när hon var så rädd.

Presentköpet får bli på fredag istället.


Jag ska plocka undan lite här hemma idag och om

solen tittar fram blir det nog en stund på altanen.

Känner att jag behöver vila nu.

En stund vid pysselbordet blir det också......jag kan som

inte hålla mig därifrån.=)

Dessutom har jag ett kort jag måste göra till mitt

kusinbarn som vi ska fira på hans 18 årsdag imorgon.

Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Anna dansar in

Jag ler och myser åt den där blicken..she's got the look Hellen..mmmm jag är så glad i dom så du anar inte...ja idag är det pyssel på alla håll här..vi gör ett kontor här till mannen och fixar med höj o sänkbart skrivbord o div..hänger tavlor o annat..pyssla på vid bordet Hellen..så pysslar jag på Garden..

2009-05-21 @ 10:24:49
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ninni

Oj åskade det..jag älskar åska men jobbigt för skotträdda hundar!

Ha en skön söndag mitt i veckan..kram kram

2009-05-21 @ 10:55:49
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Här har det också åskat men jag sov som en stock och vaknade inte. Inte heller hundarna vilket var lite märkligt men...



Hoppas det blir en trevlig pysselstund i dag och ett festligt firande i morgon!



Kram!

2009-05-21 @ 11:05:59
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Znogge

Här har det också åskat men jag sov som en stock och vaknade inte. Inte heller hundarna vilket var lite märkligt men...



Hoppas det blir en trevlig pysselstund i dag och ett festligt firande i morgon!



Kram!

2009-05-21 @ 11:06:09
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Marina

Tror att det är någon åska på g här med..Solen skiner just nu men det är kvavt och blåser lite kallt..

Men men jag jobbar hela kvällen så för min del gör det inget!

Hoppas att du får en trevlig "söndag" med lite sol!

2009-05-21 @ 12:35:35
Postat av: sofie

Är Ella tuffare när det gäller åska.? Kram

2009-05-21 @ 15:21:14
Postat av: Cicci

Åh vad jag saknat dig! Det är liksom inte en fullständig dag om jag inte fått min Helena dos.

Hoppas att allt är så bra det kan vara och att lilla Vilda och Ella också för den delen mår bra.

Massor av kramar

2009-05-21 @ 22:58:31
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0