Fredag.


Så har en vecka sprungit iväg igen i rasande fart.
Som jag befarade igår så försvann solen mitt på dagen
och mot kvällen kom regnet.
Idag skiner solen igen och om man nu kan lita på SMHI
så ska det bli fint väder hela helgen.
Det blev en stunds shopping igårkväll och jag hittade faktiskt
en jacka.
Inget extra utan bara en vanlig jacka.

Sen fick jag med ett par skor hem också.=)

En lite grövre sandal eller vad man nu ska

kalla det.

Inga toppar och ingen vit blus/tunika hittade jag dock men
det får bli en annan dag.


Idag blir det också shopping men av ett annat

slag........Ica Maxi och mat.

Inte alls lika roligt men ett måste.

Jag ska även köpa en ny kratta så att vi kan börja kratta upp
här på tomten.

Efter Ica Maxi ska jag bara vila.

Som vanligt när jag känner mig lite piggare några dagar så
går jag på lite för mycket så mina leder är i stort behov av
lite vila.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen med Vilda och se om jag
kan somna om en stund till.

Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Grannfrun

typiskt att det ska ge bakslag på dina leder när du mått bättre, hjärtat.

Gissa vem som fått ett book scrapping kit av mamma=)

Ska ta et bild av hennes första "Mors Dag" kort som hon sitter med hela kvällarna och pysslar på, så får du se sen.

Kortet är inte till mig. Annicas pappas nya sambo ska få det på Mors Dag. Fint va? Är så glad att dom har en fungerande relation.

Kram.

2009-05-08 @ 07:04:14
URL: http://www.dramigbaklaenges.blogspot.com
Postat av: Znogge

Grattis till jackan och skorna! Alltid en bit på vägen. Toppar kan man alltid komplettera med!



Ha en härlig fredag!

2009-05-08 @ 08:27:27
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Du hittade ju bra saker! Grattis. MAXI är ju ingen höjdare men en nödvändig shoppingplats. Hoppas du hittar litet festligt till helgen.

Klart att du promenerar mer när du känner att du orkar och så glömmer du bort att det kommer surt efterpå. Men kanske en extra Alvedon kan hjälpa?



Nu väntar min Bolero - gul och vacker - på mig så vi ska ta en sväng runt lägenheten. Solen skiner och det ser ut att kunna bli sitta-i-trädgården i eftermiddag-dag. Ha det gott! Kram kram

2009-05-08 @ 08:49:14
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ninni

Hoppas du lyckades somna om..du var vaken väldigt tidigt!



Jackan var väl jättebra..passar både vår&höst!



Ha nu en sköön dag..kramen

2009-05-08 @ 09:01:06
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: sofie

Lika snygga kläder som vanligt, sandalerna verkar vara härliga att gå i. Kram

2009-05-08 @ 09:40:58
Postat av: Uno och Anita

Nämen det var väl ingen dålig shopping.Ja ICA Maxi känner jag oxo till, är där för jämnan tyvärr är det trist att handla mat när det är brist på fantasi.Sen är det så dyrt med och mat tar så fort slut. Kläder varar lite längre.

Ha en skön helg på er!

2009-05-08 @ 23:49:22
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Vilken tur du hade som hittade både skor och jacka. Jag tycker aldrig man hittar nåt när man väl har pengar och lust att shoppa.

Ha en trevlig helg!

2009-05-09 @ 15:39:36
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0