Fredag.


Idag hänger regnet i luften här.
För Vildas skull hoppas jag att det inte blir åska också.
Klockan 13 ska jag klippa mig så då måste vovvarna
vara ensamma en stund medan husse skjutsar mig.
Sen ikväll ska vi till min kusin och fira hennes son som
fyller 18 år.
Åskar det då så vet jag inte vad vi gör.
Vi kan inte ta med vovvarna pga Vildas ben för hon ska
ju ta det väldigt lugnt i några veckor till.
Jaja ingen idé att oroa sig för det nu.....kommer tid
kommer råd.

Igår fick jag sällskap av Malin vid pysselbordet.
Vi hade en riktigt kreativ eftermiddag och kväll.
Det är så roligt när man har någon att bolla idéer med.
Vi fick båda en hel del gjort vilket är ovanligt.
Idag är mina tankar hos Malin.
Hon är på sjukhuset just nu för att göra en röntgen.
De har hittat något som är ca 5 cm stort bakom
hennes ena äggledare som de inte vet vad det är.
Jag hoppas att hon kommer hem snart med ett
possitivt besked som att de vet vad det är och att det
är helt ofarligt.
Innan dess går jag här som en durracellkanin och
oroar mig.
Jag har alltid så svårt att ta mig för saker när jag är
orolig.
Carpe Diem.





Kommentarer
Postat av: Eleonora

Hoppas Malin får ett besked att det inte är något farligt och att du kan ta det med ro nu.



18-årskalaset blir nog litet avledande för dig och i övrigt hoppas jag du kan få en fin helg. Kram kram

2009-05-22 @ 09:38:39
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Nettan

Hoppas ni slipper åskan så ni slipper problemen med hundarna. Mina hundar har aldrig brytt sig, men jag däremot hatar åska. usch !



Håller tummarna för Malin att allt är ok.



Ha en bra dag

kram

2009-05-22 @ 09:57:41
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Anna

Mmmmm det är klart du tänker på henne...hoppas nu att det är något ofarligt det är ju faktiskt så många gånger..



Hellen jag stack ner på stan tidigt idag..marknad här vet du..jag gillar inte trängseln på en marknad..men nu kunde jag springa över den snabbt..mmm jag tänkte på dig då..för en knalle sålde just sådana scrappapper..jag köpte bara bröd och jordgubbar jag..:)

2009-05-22 @ 09:57:58
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: sofie

jag kommer att hålla en tumme för Malin o en till dig så att det inte börjar åska, hoppas du får en härlig kväll på kalaset du ska på. Kram

2009-05-22 @ 10:05:42
Postat av: Ninni

Förstår din oro, men det är säkert inget farligt!



Ha nu en fin dag och gå inte och oroa dig i onödan det stjäl så mycket energi!



kram på dig



2009-05-22 @ 10:14:32
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Vida

Håller en tumme för Malin och jag är som du när jag oroar mig..



Varm kram från Liv

2009-05-22 @ 20:02:19
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0