Lördag.


Ingen sol idag heller.......tur man har prinsessorna som lyser
upp dagarna.=)
Igår tog jag det riktigt lugn så när jag gick till sängs igårkväll
kändes foten hyfsat bra.
Men det var då det.........idag är den jäkligt ond igen.=(
Jaja.....inget att haka upp sig över för det är ju som det är.
Vi har inga måste idag utan kan ta dagen som den kommer
vilket känns jätteskönt.
Vilda har inte haltat något mer så hon hade nog bara sträckt
sig lite här om dagen.
Vi är så vana vid att när hon visar att hon har ont så är det
nått allvarligt som hänt så då tror vi alltid det värsta.
Nu har båda vovvarna vaknat så nu ska jag släppa ut dem
och sen vill de nog ha frukost.
Ha en mysig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en jättebra dag !



kram

2009-03-07 @ 09:21:50
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: sofie

Vilken tur att det inte hade hänt nåt,med henne.Hoppas ändå att du får en härlig Lördag.Jag brukar när jag har ont i foten ha den i hög läge under natten så lägg några kuddar under hälarna det brukar hjälpa lite med värken på morgonen + brukar jag linda den med en elastisk binda under dagtid.Men det här vet du nog redan om.Kram

2009-03-07 @ 09:26:46
Postat av: sofie

Läkarna vill inte fast ställa vad jag är för rematiker dom nonshar mig.En läkare sa att jag är en sorts rematiker men han skrev det inte i journalen.Kram

2009-03-07 @ 10:22:34
Postat av: Ninni

Aj då är foten värre va trist!



Du får ligga med foten högt och hojta på maken med jämna mellanrum..jag vill ha det och jag vill ha det fniss



kramen

2009-03-07 @ 11:35:50
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag har även några vipplers skador efter några lätta trafik olyckor,som tur var hade jag säkerhets bälte på mig båda två gångerna.Kram på dig.

2009-03-07 @ 12:42:30
Postat av: Znogge

Dagar utan måsten är härliga dagar!



Skönt att Vilda inte haltar mer! Alla hundar kan ju råka ut för en tillfällig sträckning men jag förstår att ni blir oroliga...



Kramar!

2009-03-07 @ 12:44:32
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Vicki

Vad har hänt med foten?



Vicki

2009-03-07 @ 12:59:24
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0