Jag har fått awarder.


Närmare bestämt 4 stycken men av någon konstig anledning
så kan jag inte ladda upp bilder på två av dem på bloggen.
Jag får nöja mig med dessa.
Tack till Znogge,Hella,Cina,Cicci & Grannfrun för de fina
awarderna.......jag uppskattar dem verkligen.=)
Som vanligt tycker jag att det är svårt att välja ut bara några
så jag ger dem till er alla som läser min blogg och framför
allt till dem jag i min tur fått dem av.

Nu har jag fått undan lite här så nu ska jag vila en stund
och sen blir det lite pyssel.
Det har ljusnat ute och det är nästan som att solen ska
bryta fram.
Återstår att se om den lyckas.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Grannfrun

=) Tack Helena. Jag måste lära mig länka som du och Monica kan . God morgon förresten och ha en bra dag. Kram

2009-03-10 @ 06:59:29
URL: http://www.dramigbaklaenges.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0