Fredag.


Här ser ni en som inte oroar sig ett dugg för den förestående
operationen.=)
Jag känner oro men det är ändå skönt att ha ett datum nu att
inrikta sig på.
Ingen sol idag och det ser ut att blåsa rätt bra.
Kanske att det klarnar upp senare idag.
Planen idag är lite shopping med Hella.
Jag sitter dock och tvekar.......jag har nämligen lyckats få
in något i hälen.
Det gör inte ont varje steg jag tar men rätt vad det är så gör
det riktigt ont.
Antagligen är det ett av Vildas hårda strån vilket jag har
lyckats få in i hälen ett flertal gånger men jag kan inte se
eller känna det så det är omöjligt att få ut.
Det är bara att bita ihop och komma igen för jag vill komma
iväg en stund.
Vi ska en kort sväng på Ikea och sen tänkte jag köpa några
fina pelargoner att sätta i köksfönstren.
På Blomstergården har de en massa olika sorters
pelargoner nu.......jag vill ha vita rosenpelargoner och
mårbacka.
Sen ska jag försöka färdigställa kortet jag har på gång så
jag har nått att visa här på bloggen.........det har blivit lite
dåligt med pyssel ett tag nu.
På söndag ska jag i allafall på pysseldag vilket jag 
verkligen fram emot.
Nu ska jag snygga till mig lite inför shoppingturen.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Aj då, så irriterande med något som gör ont utan att man vet vad. kankse du kan gå på tå?! ;0P

Ska bli så spännade att se vad du nu skapat.

Ha en skön fredag trots hälen.

Kramiz

2009-03-20 @ 09:07:19
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Hella och du får antagligen en trevlig shoppingtur. Lycka till med blominköpet - det låter mycket vackert! Tyvärr får jag vänta länge innan mina kölar ger blommor, men sen så ... brukar det prunka härligt, då åker dom ut på balkongen.

Trevlig helg vännen och kram kram

2009-03-20 @ 09:22:00
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Mari Andersson

Har du provat med lite alsollösning? Jag är ju inte säker, men jag brukar använda det när jag har något som har blivit inflammerat. Lösningen liksom drar ut det som inte ska vara där. Kanske långsökt...

Ett litet tips bara...



Du får försöka njuta av din shoppingtur idag

Ser fram emot att få se det som du har på "G"

Önskar dig även en riktigt trevlig söndag med mycket pyssel och trevligt sällskap



Kramisar från Mari

2009-03-20 @ 09:23:58
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: Åsa Jinder

Kram från Vilda fanclub i Acktjära

Jonas hälsar särskilt.....

2009-03-20 @ 11:34:06
URL: http://blogg.passagen.se/asajinder/
Postat av: Sickan

Åhhh,det gör så förbannat ont när hundhåren "äter" sig in skinnet!!



Hoppas det kryper ut snabbt!



Kramen på dig!

2009-03-20 @ 15:08:46
URL: http://getoffmy-back.blogspot.com
Postat av: Anna

Men hallå hur skön är hon inte där då...du vet jag skrockar lite och smälter som smör..men alla dessa operationer...så synd att det måste vara sådant som stör den kungliga familjen..fredagskram på dig Hellen o klappa lite på prinsessorna från mig.

2009-03-20 @ 16:27:35
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0