Tisdag.


Sol och 17 grader varmt.......en sån dag är det härligt att
vakna.
Igår på eftermiddagen regnade det här vilket jag hoppas
att vi klarar oss ifrån idag.
Vildas simning gick jättebra.
För 3 veckor sen skiljde det 4 cm på benens muskelmassa
men igår var det bara 0,5 cm.=)
Det har gått helt otroligt fort.
Hon ska simma en gång till nu sen är hon rehabliterad
och klar.
Tjejen på rehab är mer en nöjd med hennes framsteg.
Hon är en riktig kämpe vår prinsessa.=)
Någon shopping av växter blev det dock inte.
Både jag och min bästa vän var för trött för att orka åka
iväg.
Istället fick hon för sig att hon skulle bada Ella så nu är
hon ren och fin.

Idag ska jag följa med mor och mina systerdöttrar på
Birsta och shoppa.
Jag ska passa på att titta om jag hittar ett par sköna
byxor med korta ben och ett par toppar.
Efter shoppingen blir det vila för ikväll ska vi till Anders
systerdotter på födelsedagskalas.
Idag är det verkligen en fulltecknad dag men jag hoppas
att jag ska fixa alltihopa.
Jag ska börja med att ta min Enbrelspruta vilket jag
fortfarande tycker är gruvsamt.
Men utan den skulla jag inte kunna röra mig nästa alls så
det är lätt att motivera mig själv att ta den.
Ha en skön dag alla!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilka framsteg Vilda har gjort och så snabbt! Måste vara en rejäl lättnad för er.



Lycka till med sprutan. Nödvändigt ont så att säga!



Ha en härlig dag!

Kram

2009-06-23 @ 09:43:07
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Sickan

Vad skönt att hon är som ny igen :)



Hoppas du hittar vad du ska och kroppen orkar!

Kramen på dig!

2009-06-23 @ 10:07:20
URL: http://sickans.nu/mylife
Postat av: Ingrid

Ha en skön sommardag! Känner igen de där delade dagarna med aktiviteter/vila o sen ha kraft och orka lite till.. Det där o hela tiden planera hur o vad man orkar är det jobbigaste o inga andra som förstår riktigt. Jag är oftast lite bättre av värme.. -men inte för varmt då får jag feber (lagom du vet..) Kram

2009-06-23 @ 10:17:56
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad skoj att få läsa att rehaben med Vilda går så bra.

Hoppas du får en bra dag idag, ser fram emot imorgon jag!

/Hella

2009-06-23 @ 10:31:45
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Nettan

Visst är det underbart att vakna till fint väder.

Hundarna ligger i skugga på altan och bara myser, mer vill jag inte att dom gör när det är så varmt.

Min svarta kille Valle är den som tycker att det är jobbigt när det är för varmt.

Men nu ska här shoppas flytväst och i poolen och träna musklerna.



Kul att det gått så bra för Vilda !



kram

2009-06-23 @ 11:12:25
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0