Onsdag.


Ingen sol idag utan regntunga skyar.
Jag får besök av min vän Nina så jag hade förstås
hoppats på att vi skulle kunna sitta ute och mysa.
Men vi får mysa inomhus istället det går bra det med.
Vi har nog inte träffats sen förra sommaren så jag är
så glad att vi lyckades hitta en dag nu som passar
oss båda.

Mitt blodtryck var så pass högt att det nog måste
medicineras.=(
VC skulle höra av sig om det.
En hel del blommor köpte jag igår.
Mest pelargoner men även lobelier,murgröna och
lavendel.
Förhoppningsvis blir det fint väder imorgon så att jag
kan börja plantera allt i krukor då.

Nu ska jag städa undan lite här innan jag ska möta
Nina vid bussen.
Ha en härlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Mysigt med en blogg-kompis-dag =)

2009-06-10 @ 16:23:11
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0