Midsommardagen.


Vi hade en trevlig afton igår och vädret var riktigt hyfsat så
vi kunde grilla och äta ute.
Inatt kom regnet men det gjorde ju inget.
Dottern och hennes sambo har sovit här inatt vilket gjorde
vovvarna själaglad när de upptäckte dem imorse.
Nu har de åkt hem och Vilda & Ella ligger här i soffan och
sover.......de är inte vana att det är full fart redan på
morgonen.
Vilda brukar oftast inte ens vara uppstigen den här tiden.
Idag ska vi bara ta det lugnt.....ta dagen som den kommer.
Just nu ser det väldigt mörkt ut på himlen men jag hoppas
att det klarnar upp och blir lite varmare så att man kan sitta
ute och mysa.
Vi precis börjat på en ny ljudbok.
Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemansson.
Så om det inte blir bättre väder så kan vi roa oss med att
lyssna på den.
Jag brukar ofta pyssla medan vi lyssnar.
Härligt att kunna kombinera två saker som man gillar.
Det är det som är så bra med ljudböcker tycker jag att man
kan göra en massa annat medan man lyssnar.
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: sofie

Vad härligt att ni kunde sitta ute i går kväll, det kunde ej vi göra för det var alldelles för kallt.

Men solen tittade fram mitt på dagen ungefär en halv timme. Hoppas att ni får fortsätta och ha en mysig midsommar daag. Kram på er.

2009-06-20 @ 10:24:43
Postat av: Anna

Mmmm så mysigt det låter att bara sitta och lyssna..mmm midsommar kan vara gott även om det är lite si o så med vädret..ha en go dag Hellen önskar Anna.

2009-06-20 @ 10:31:13
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ingrid

en till som är uppe.. verkar annars som de flesta tagit sovmorgon idag:p kvällen var fin hos oss med med partytält o en vedeldad kamin hade vi det toppen. Bästa uppfinningen talböckerna brukar köra det på altanen i min hängmatta.

2009-06-20 @ 10:34:23
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Znogge

Ta det lugnt blir det här med... Om solen bestämmer sig för att stanna så vill jag i alla fall ut på riktigt långrunda med hundarna. Men just nu verkar det tveksamt...



Kram och ha en bra dag!

2009-06-20 @ 12:00:59
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Åsa Jinder

Vilken fantaastiskt bra reklam för ljudböcker. Låter ju hur mysigt som helst! Här skiner solen och det är varmt så jag skall njuta på. Man vet ju aldrig när solen dyker upp igen...hihi Ha en bra dag!

2009-06-20 @ 12:06:54
URL: http://blogg.passagen.se/asajinder/
Postat av: Ninni

Har massor med ljudböcker liggande har försökt att lyssna på kvällen men då bara somnar jag, får nog börja göra som du!



Ha det gott..kramen

2009-06-20 @ 17:46:56
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0