Måndag.


Det är lite blåsigt idag och ett och annat moln men
 termometern visar redan 18 grader i skuggan.
Jag tycker att de sista dagarna varit väl varma så
 förhoppningsvis blir det lite mer lagom varmt idag.
Hade en jättemysig morsdag igår.
Sonen var här mest hela dagen och myste på altanen
och dottern med sambo kom lite senare.
Jag fick en jättesöt liten blomsteruppsättning och ett
presentkort på Panduro.
Det ska jag köpa mig en embossfön för till veckan.=)

Idag är jag dock trött och ledbruten.
Inte ens Ella vill kliva upp idag.
Det är jobbigt att vara hund i denna värme som varit.
Vilda ska börja sin rehab idag.
Som det känns nu så får nog min bästa vän åka med
henne själv men jag känner mig kanske piggare lite
senare.
Det är inte många vi har förtroende för att de klarar upp
att handskas med Vilda för hon är en tuff dam.
När det gäller vår bästa vän är det inget problem alls.
Hon klarar Vilda galant.
Jag vet inte vad vi gjort för att förtjäna en vän som
denna......hon är verkligen en klippa.
Dax att försöka reka igång alla stela leder och sen
blir det frukost på altanen.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Den sortens vänner är verkligen guld värda!



Hoppas din dag blir lagom varm men fin!



Kram

2009-06-01 @ 09:47:24
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Vicki

Det är skönt att ha vänner som man kan lita på och som kan hjälpa en. Hoppas det går bra Vilda idag!! Vad är det för rehabträning hon ska börja med?



Vicki

2009-06-01 @ 13:32:54
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: sofie

Du är ju oxå en god vän. Hoppas att Vilda nu inte får så mycket tränings vär efter åt. Jag ska tänka på henne till hösten när jag oxå ska ha bassäng träning.:-), men då har väl hon hunnit träna klart antar jag. Kram på er.

2009-06-01 @ 14:32:32
Postat av: Anna

Hmmm ledbruten..det är inte lätt att heta Hellen ..men du gör så gott du kan och mer än så kan jag tro..hoppas du lirkat igång och kommit ut i solen..

2009-06-01 @ 16:25:56
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Sickan

Hoppas du blev piggare!

Folk brukar säga att man får de vänner man förtjänar!

Så kram på dig och ha en skön kväll!

2009-06-01 @ 19:00:02
URL: http://sickans.nu/mylife

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0