Måndag.


En solig och fin dag ser det ut att bli.
Lite värme i luften skulle inte skada nu.
Jag känner mig frusen och trött.....kanske att det är någon
jäkla förkyldning på gång.
Eller så beror det på att lederna är lite extra jäkliga nu.
Igentligen spelar det ju ingen roll vad det beror på men
det känns som bättre att hitta en syndabock.
Det är bara morgon ännu så förhoppningsvis känner jag
mig piggare lite senare.
Jag hoppas att jag ska orka följa med när Vilda ska
simma i eftermiddag.
Innan dess hade jag planer på att fixa lite ute men det
får nog vänta.
Tvätta ska jag i allafall göra nu när det är bra torkväder.
Sen sätter jag mig nog på altanen och myser.
Jobbigt bara att se allt som skulle behöva göras när
man inte orkar göra något åt det.
Nytrimmat är det i allafall för det gjorde A igår.=)
Det gäller att fokucera på det som blivit gjort istället för
det som är kvar att göra.=)
Min vän Åsa Jinder skrev på sin blogg för ett tag sen
Att se ett jobb och sen skita i det...... det är konst.=)
Jag måste träna mer på att vara sån.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tycker jag låter bra att inte se det som måste göras, utan glädjas åt det som blev gjort. Huvudsaken är att du mår bra och verkligen kan koppla av och njuta av sol och värme. Nu har den hemska blåsten slutat - i vart fall hos mig - och det känns mycket skönare att vara ute.

På lördag bör det söderut för mig och under en vecka kommer du inte att höra av mig. Datan lämnas hemma och får komma till bruk senare i sommar.



Sköt om dig söta vännen och stor sommarkram!

2009-06-08 @ 09:35:17
Postat av: Eleonora

Det var jag som skrev ovan - varför mitt namn föll bort vet jag inte.

2009-06-08 @ 09:36:38
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Nina

Att se ett jobb och sedan skita i det... ja, det ska jag nog ta och lära mig. En skön konst som är nyttig för åtminstone mig. Troligen för de flesta.



Hör av mig i veckan för en "dejt" men har glömt vilka dagar du var upptagen...



Kraaam!

2009-06-08 @ 10:03:37
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Znogge

Ja, det är nog något som jag borde lära mig också för inte är det lätt!



Ha en fin dag!

Kram

2009-06-08 @ 12:08:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Sickan

Det lät som ett bra ordspråk :)

Det ska jag anamma!



ha det bra!

Kramen!

2009-06-08 @ 16:41:21
URL: http://sickans.nu/mylife
Postat av: sofie

Du kanske kan ha en sån kurs i Sollefteå så får jag lära mig hur man gör när man ser alla måsten o istället för att göram ger man katten i det hela.

Hoppas att du snart har lärt dig hur man gör. Kram

2009-06-08 @ 18:07:03
Postat av: Anna

Jaaadå jobbet finns kvar det är bara att ta det en annan dag..skön bild Hellen Anna blir lycklig..

2009-06-08 @ 18:59:49
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0