Lördag.


Jag hade en jättemysig kväll hos Annelie igår.
Goda pajer,vin och trevligt pysselsällskap......en perfekt
fredagskväll.=)
Nu står väskan här och väntar på att bli uppackad igen
och som vädret ser ut nu så blir det nog en del pyssel
idag.
När jag kom hem sent igår så var himlen blå så jag
hade hoppats på att vakna till en strålande fin dag men
inte då......grått och trist är vad det är.
Men det regnar inte vilket är possitivt och med lite tur så
kanske det klarnar upp under dagen.
Stackars A sjuk igen.......förkyld och feber så nu är det
bara att hoppas att jag inte blir smittad.
Eftersom jag har mediciner som slår ut imunförsvaret
så är jag extra mottaglig mot bakterier och virus.
Förhoppningsvis är det nått som går fort över så att han
snart är på benen igen.
Nu ska jag plocka undan lite här och sätta igång en
tvättmaskin.
Sen är det dax att få upp både husse och vovvarna så
att vi får i oss frukost.
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men så roligt att du fick en trevlig stund med Annelie..det är ju härligt med sådana stunder..ja du lite grått är det..men då får man väl hitta på nåt kul och få den här lördagen att glittra lite..ja jag glittrar bara jag får se prinsessorna jag..:)

2009-07-11 @ 09:54:12
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag har beställt sol idag. Så den kommer så småningom. Hoppas jag...

Härligt med en pysselkväll med gott sällskap och gott i glasen. Det är du verkligen värd!

Massa kramar!!!

2009-07-11 @ 11:13:30
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så trevligt det lät med pyssel och gott i glasen! Paj är dessutom aldrig fel... Hoppas lördagen blir go' den med!



Kram

2009-07-11 @ 11:27:14
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: cicci

Så mysigt att ni fick en härlig kväll med pyssel.

Här kikar solen fram lite, men det blåser som attan fortfarande. Lite små kallt tycker jag.

Sänder krya på dig hälsningar till A.

Kramiz

2009-07-11 @ 12:23:19
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Ninni

Lovar att ta med solen hem..manga kramar fran Turkıet



2009-07-11 @ 17:36:08
Postat av: Annica

Tack! Jag kommer mer än gärna över. Om du inte har något inplanerat nu till veckan så tittar jag gärna förbi. Behöver en paus från både det ena och det andra. Och dina prinsessor tror jag är bästa medicinen mot allt! ;-)

KRAM!

2009-07-11 @ 17:51:12
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Carina

Hoppas solen började skina på dig lite senare idag! Här började dagen med sol för att nu har övergått till ett grått tjockt täcke. Önskar er en mysig lördagskväll... tillsammans med de granna hundarna!

2009-07-11 @ 18:15:56
Postat av: Anonym

Här är svalt och skönt...tänk jag gillar inte denna tropiska värme som har varit. Då ska man kunna bada i ett kör annars är det olidligt. Hoppas att maken kryar på sig och att du klarar dig från förkylningen. Kram Mumin

2009-07-11 @ 20:18:30
Postat av: Sickan

Hoppas du håller dig på benen och slipper bacillerna.



Kul att det blev en lyckad kväll igår...........



Idag har jag äntligen orkat ta mig runt lite i bloggvärlden!

Bamsekram på dig!

2009-07-11 @ 21:29:50
URL: http://sickanslivspussel.blogspot.com
Postat av: Annica

Ja de är underbara! Visar bilderna i bloggen för maken. Och han är lika frälst som jag. ;-)

Vi hörs till veckan.

KRAM!

2009-07-11 @ 21:56:49
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0