KAOS.


För ett tag sen fick jag en jättefin KAOS award av min
 vän Ullis.
Jättekul idé att skicka kort till varandra för att visa sin
uppskattning.
Nu ska jag då ge detta vidare till 3 stycken pysseltjejer.
Först ut är Cicci.

Hon får en KAOS award av mig för att hon är en sån härligt
kreativ och pysslig själ.
Hon gör otroligt fina alster.
Att hon sen är en jättefin vän också gör ju inte saken
sämre.=)

Cina får också en KAOS av mig.

Hon har en otrolig skaparlust som smittar av sig.
En tjej som alltid vågar prova nya saker och alltid
kommer med något nytt.
Det är så inspirerande att kika in på hennes blogg.

Eva är sist ut.

En ny men ack så trevlig bekantskap för mig.
Hon har inspirerat mig till att skapa med distressdynor
som hon själv är en mästare på.
Hon gör otroligt fina bakgrunder till sina kort med dem.
Sen är hon jätteduktig på att texta......hon skriver text på
sina kort på frihand.

KAOS står för Kreativa Artister med otrolig skaparglädje.
Så här är reglerna.

En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Å på dessa ska ens egen stil, eller spcialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:
  • Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
  • Skaparens eget namn
  • Storlek: 10x15cm

    Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
    På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.
    I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
    Kanske skiva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.


Det känns stort att få en sån award så tack Ullis för att du valde att ge en till just mig.=)
Nu ska jag ge mig ut i trädgården.
Kram!


Kommentarer
Postat av: cicci

Tack gulliga! Du ska veta att dina kommentarer värmer.

Nu blir det till att pyssla som attan. =0P

Kramiz

2009-07-04 @ 12:54:15
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Cina

Men åhhhhh tack snälla vännen!!! Blir så rörd och glad över denna KAOS awarden. Nu är jag så stolt så jag växte en hel meter ;) Så nu ska jag alltså göra 3 sådana här kort själv och skicka vidare?

Tack tack tack och ha en härlig sommarkväll!

kram

2009-07-04 @ 21:20:12
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: sofie

Vilka tjusiga kort du har gjort. Kram på er.

2009-07-04 @ 22:00:14
Postat av: Eleonora

Å så många fina inlägg du gjort! Att du bara orkar i denna värme! Jag har varit helt slut, men idag känns luften klarare. Kanske för att gårdagen förde med sig regn och litet åska. Det fick s a s ladda ur.



Roligt att få veta om KAOS föreningen.

Ha det gott och kramis

2009-07-05 @ 08:39:36
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Eva

MEN GUUDARS vilket fint kort som landade i min brevlåda idag- TACK,TACK snälla söta!!! Blir otroligt stolt och rörd, känns verkligen hedrande.

Har varit en usel bloggare och bloggbesökare sista veckorna- först var jag utan internet och sen har jag försökt jobba ihjäl mig men nu blir det nog lite bättre hoppas jag. Tusen Tack igen och STOR KRAM!

Eva

2009-07-06 @ 13:49:51
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0