Onsdag.


Åh så trött jag känner mig idag.
Jag har sovit bättre men jag var vaken ett par timmar
även i natt.
Igårnatt blev det mer än ett par timmar eftersom jag
inte fick ro att somna om när jag lagt mig igen.
Vovvarna satt igång med att klia och och tvätta sig och
tillsist så hoppar Vilda ur sängen vilket hon ju nästan
aldrig gör på natten.
Efter 20 minuter insåg hon att jag inte tänkte kliva upp
och då ville hon upp i sängen igen.
Så vid 6 tiden somnade jag om och 7 ringde klockan.
Tandläkarbesöket gick bra även om jag fick väldigt ont
i nacken men det är ju för att jag spänner mig så hemst.
Sen hade jag en mysig stund på stan med min mor och
dotter.
Det känns att jag varit ute på roligheter två dagar i rad
nu så idag blir det vila.
Vovvarna tycker nog att jag varit borta allt för mycket
så de blir säkert glada om jag är hemma och myser
med dem.
Jag har några kort att göra också så en stund vid
pysselbordet blir det helt säkert.
Ha en skön dag alla! 

Kommentarer
Postat av: Carina med Bullarna

Skönt att tandläkarbesöket är över, nu kan du pusta ut... Vilda är som en kamouflage hund i sängen, måste vara lätt att missta henne för en kudde! Hon går verkligen ton i ton med det vita! I dag ska jag åka in till centrum, tänker (försöka) hitta en blus till helgens hundutställning... annars är det bara att gräva sig in i garderoben å ta på sig "lumpen", hehe.. Ha en härlig onsdag! kram!

2009-12-09 @ 08:55:08
URL: http://www.me-knodden.com
Postat av: Ninni

Ja att gå och spänna sig är jättejobbigt!



Men nu är det över, ha en fin dag, kramen

2009-12-09 @ 09:06:03
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallojsan vännen!



Ja du spänna sig hos tandläkaren kan jag förstå att du gjorde. Att ngt som är så jobbigt ska kosta så mycket;=D!! Det borde vara gratis, eller hur, haha?



Idag ska jag ta mig en tur till "stora" staden och se om jag kan få ihop ngr julklappar.



Ha det gott vännen så kan vi väl höras en dag.



Kram♥........



2009-12-09 @ 11:18:26
Postat av: Eleonora

Hej gumman! Det här med Facebook vet jag inte om jag kommer att hålla kvar vid. Det tar ju ändå mer tid än bloggandet och egentligen ger det kanske inte så mycket. Ska prova ett tag men allting tar enorm tid för mig. För det första är texten så LITEN att det tar lång stund att läsa vad där står. Så är jag ju så novis på området att det knölar till sig ibland. Men som sagt, den som lever får se.



NU ska jag äntligen få på mig kläder och åka iväg och handlar. Ha en bra dag med vovvarna - kramis

2009-12-09 @ 11:39:30
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Mormormu

Vad jag skulle vilja ha en sån där myspöshög i soffan!! Det ser bara så himla mysigt ut.

Skönt tandläkarbesöket är avklarat, jag var ju tvungen boka om mitt, så nu får jag gruva mig till januari..

Ha en bra och skön onsdag!

2009-12-09 @ 14:38:27
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Mumin

Va skönt att det gick bra hos tandläkaren....jag var där idag också....hua....du sov nog så oroligt för att du skulle dit. Men skönt att du kan slappna av nu och vila dig. Söt bild på Vilda eller Ella?:) Kram Mumin

2009-12-09 @ 16:15:39
Postat av: znogge

Så skönt att tandläkarbesöket gick bra. För visst spänner man sig när man sitter där... Hoppas nu bara att pysslandet inte är för stressigt. Besvärliga beställare och så...



Kram!

2009-12-09 @ 18:48:26
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna ..dansar in

Himmel du har fullt i sängen du med dessa prinsessor som tar plats..men det är väl gott kan jag tro..



Mmmm vilken tur att du kan ta det lite lugnt nu efter all tid med mor o dotter..pyssla på du..

2009-12-09 @ 20:45:50
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mari A

Japp, du överlevde denna gången oxå ... vilken tur ... Då får man snart se fler fina underbara kort som du gör.

Hoppas att du får sova bättre inatt ...

Håller tummarna för dig.



Ta vara på dig / Kramar

2009-12-09 @ 21:43:03
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, uscha, tandläkaren har jag inte varit hos dom sista 5 åren eller så... Helt underbara bilder på vovvarna i dom senaste inläggen, verkar vara riktiga personligheter :). Hoppas du får en bättre natt inatt!

KRAM!

2009-12-09 @ 22:42:12
URL: http://evasscrapblogg.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0