Måndag.


Idag är det riktigt grått ute och det snöar lite.
Jag blir galen på dessa temperatur och väderväxlingar.
Kan det inte bara få vara -10 och klart och fint.
Känner mig inte alls pigg......min rygg och ena höft värker
mer än vanligt.
Igår blev det inte så mycket vila som jag tänkt mig så idag
ska jag ta det riktigt lungt.
Tänk att det ska vara så svårt att bara vila.
Usch vad jag klagar.=(
Jag ska försöka göra det bästa av denna dag ändå.
Imorgon är det en ny dag och då mår jag säkert bättre.=)
Ha en mysig dag alla!


Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Hmmmm jo men du får klaga Hellen...för du har ju det mer än tufft..men jag hoppas du ska må bättre framåt dagen..



Här är det full fart..jag ska röja lite idag..ha ha nu är jag trött på julsakerna..en hel månad har jag ju sett dem nu..så nu röjer jag lite försiktigt..plockar och smyger ut julen liksom..



Mmmm så är det..kram på sig och hälsa vovvarna

2009-12-28 @ 09:47:54
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Ja håller med om vädret,så trist. Men på julafton var det perfekt med gnistrande snö och på träden. Här är jag själv hemma idag. Ska göra lite armband till..

2009-12-28 @ 10:36:01
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Ninni

igår eftermiddag var det 11 minus här sen när vi la oss vid elva var det 2 plus och när vi vakande 4 minus????



Ingen ordning alls..jag gillar det inte heller.

Ha nu en vilsam dag.kramen

2009-12-28 @ 11:49:40
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Carina med Bullarna

Halloj så här en av de få vardagar som är kvar detta år! Klaga du... var och en har rätt till sitt eget lidande. Hoppas det lättar nu under dagen och att vädret stabiliserar sig så kanske det kan vara till liten hjälp. I går hade vi -10 grader och idag töar det. Njut av en vilodag i soffan med värmande doggar runt dig.



Kram!

2009-12-28 @ 12:19:11
URL: http://www.me-knodden.com
Postat av: Znogge

Att det ska vara så svårt att koppla av! Skärpning i dag alltså ;-)

2009-12-28 @ 14:06:22
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: ejmis

När jag var liten och min mormor sa att hon kände av vädret i kroppen trodde jag hon skojade, men visst är det så att väderväxlingarna märks.

Ha en skön dag i soffan med prinsessorna!

Kram!

2009-12-28 @ 14:14:07
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Mumin

Du får klaga....det gör du ju nästan aldrig...och jag förstår att det gör förbaskat ont i dina leder, men jag tycker du är såå duktig ändå. Att ha värk är inget roligt så jag förstår dig så väl. Hoppas du har vilat idag då....kram Mumin

2009-12-28 @ 14:20:52
Postat av: Eleonora

God fortsättning söta vän! Jag har läst ikapp nu i din blogg och ser att vädret (somvanligt) orsakar dig ont och värk. F-n också att det inte kan stabilisera sig någon gång! (Vädret alltså)



Min julafton var underbar hos dotterns, där sagolik mat var uppdukad. Klappar fick jag också, sådana som ska göra mig vacker. De kommer jag väl att använda i januari/februari någon gång. Annandag Jul kom sonen med fru och Guldlock till mig och jag hade julbort för dem och dotterns familj. Hade gjort en lättare jultallrik och därefter Lasagne (både en med köttsås och en vegetarisk. Massor med vin därtill. Sedan godbitar Magnus-glass, så det var relativt enkelt för mig att fixa maten.



På söndagen var min dotter och jag barnvakt till Guldlock, så att föräldrarna kunde ta sig till Nacka Forum (som har hur mycket klädbutiker som helst) och göra rea.fynd. På kvällen bjöd min dotter och svärson på middag igen. Lika gott som vanligt. Jag gick hem tidigt med Guldlock som var supertrött.



Nu har min lilla familj rest hem igen till Dalarna, så det dröjer väl ett tag innan vi ses igen.



Ha det gott - vi hörs väl till Nyår igen.!! Kram

PS. Tagsen till julpaken gjorde stor succé!!!

2009-12-28 @ 15:23:11
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Mormormu

Blåsten! Kylan! Snön! Nog fick vi vinter nog..

Hoppas verkligen du slipper värken, det tar på krafterna det där!



Massor av kramar

2009-12-28 @ 23:03:30
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0