Måndag.


Uppe före tuppen idag.
Vaknade av att ryggen värkte och sen började huvudet
arbeta så då var det kört att somna om.
Denna vecka har jag en hel del inplanerat och jag hoppas
att jag ska orka med det mesta av det i allafall.
Fler julklappar ska köpas,pepparkakor ska bakas och
nästa helg ska vi göra julgodis med barnen så det ska
planeras och handlas till dess.
Umgänge med vänner är också planerat och på fredag
ska jag klippa mig.
Låter inte som en jättetuff vecka men för mig räcker det
och blir över.
Idag ska jag dock inte åka iväg någonstans utan bara
vara hemma och fixa lite och mysa med vovvarna.
Det blir nog en ganska så vilsam dag med tanke på
ryggen och att jag är uppe så här tidigt.

Dax att presentera vinnaren av tändsticksasken.
Den här gången föll lotten på LENA......grattis till dig.

Nästa söndag kör jag denna julens sista utlottottning så
då får ni alla en ny chans att vinna.
Så roligt att så många vill vara med när jag lottar ut mina
små alster.=)
Ha en härlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Godmorgon! Sitter här och hinner blogga runt lite? Viggo sover, fortfarande!!!! Känns som evigheter sedan jag var här! Du skapar så otroligt mycket fint! Chokladasken i passande brunt var så fin! Hoppas att din vecka blir bra, men du var rädd om dig! Låter mycket! Själv ska jag "träffa" frissan på tisdag och planerar att bli "toklockig" igen:) Många kramar!

2009-12-14 @ 08:44:35
Postat av: Anna tassar in

Mmmm det är mycket nu och det gäller att ta en sak i taget liksom..jag hoppas du har en mysig dag..som jag..himmel jag fick två julkort idag..dom allra första från främmande land..visst är det kul...

2009-12-14 @ 14:41:43
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Znogge

Jag tycker din vecka låter ganska så intensiv... Ta inte i för mycket nu bara.



Kram!

2009-12-14 @ 17:34:14
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Sickan

Tycker din vecka låter full :)

Har bråkar oxå ryggen just nu:( jäkla skit är det!



Ha det bra!

kram!

2009-12-14 @ 21:29:48
URL: http://sickanochalltomkring.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0