Färdigshoppat....


för den här gången.
3 julklappar lyckades jag skrapa i hop.
Det går sakta men säkert framåt.=)
Jag köpte två toppar,en film,en LED-slinga och en rosa
basker också.
Jag har inte haft mössa sen lågstadiet tror jag men nu
är det dax.
Passar inte alls i mössa men det blir väldans kallt om
öronen när jag går ut med vovvarna så jag har insett
att det är ett måste.
Vi har bara haft hund i 15 år nu så det är ett väl
genomtänkt köp....hihi.
LED-slingan ska jag ha på matsalsbordet.
Samma matsalsbord som allt mitt pyssel är samlat på.=)
Nu ska det ju inte vara pysselbord där för evigt och när
det kommer gäster städar jag bort pysselsakerna så då
blir det jättefint med en slinga i silver och lila som lyser
upp bordet.=)
Nu är jag toktrött så jag ska lägga mig och vila i soffan
med vovvarna en stund.
Sen blir det till att fortsätta med julkorten.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Mumin

Du den baskern var ju urfräck...och vad käckt med ljusslingan. Ja jag har också varit ute idag och handlat. Nu blir det till att rensa köksskåpen ha ha. Kram på dig vännen!

2009-12-02 @ 14:31:54
Postat av: Margaretha

Kul med lite shopping....

Du blir säkert bedårande vacker i din fina nya basker ;o) Prinsessorna kommer att bli stolta över sin mate....hihihi...

Kram på er

Margaretha

2009-12-02 @ 14:54:30
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Anna tassar in

Men så fina saker...så härligt jag tror du blir jättefin i din mössa..själv blir det mest huvan på jackan som är min mössa..men så har jag ju mitt tjocka bruna hår oxå..



2009-12-02 @ 15:08:04
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ledslinga???

Ja det lät snyggt, ja fy för mössa men välbehövligt ibland blir så kallt om öronen annars!



Inte en Julklapp har jag köpt...jo nu ljög jag, en är klar!



kramen

2009-12-02 @ 17:14:42
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning Helena! Du blir säkert jättefin i mössan! Jag är också urdålig på att använda såna..fick faktiskt en lovikamössa i present förra året minns jag nu...undrar vart den är?!

Härliga foton på julkort o dina prinsessor!

Jag tar en dag i sänder..ganska uttråkad ibland faktiskt! Men magen förstör så mycket för mig så det är svårt att kunna göra nåt också...suck!

Kramen!

Ragnvi

2009-12-03 @ 05:26:19
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0