Tisdag.


Idag är det då dax att gå till tandläkaren med tanden jag
bitit sönder.
Jag vill inte men det är ju ett måste.
Det blir inte heller bättre av att jag inte vet vad som väntar.
Som det känns nu är det lika bra att dra ut den så slipper
jag mer bekymmer med den.
Antar att jag kommer att överleva även denna gång fast
det inte känns så just nu.
Jag har tid klockan 11 vilket känns skönt för då slipper
jag gå här och gruva mig så länge till.
Efter tandläkarbesöket ska jag hämta ett paket med
pysselmaterial så sen blir det nog vila och pyssel resten
av dagen.
Jag hade en jättemysig pysselkväll igår med Hella &
Malin så nu känner jag mig full av inspiration.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ajajajaja, Ska tänka på dig vid elva tiden!

Tack för igår!

/Hella

2009-08-18 @ 08:51:24
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Znogge

Vi håller tummar och tassar för att besöket ska avlöpa smidigt. Skönt med en förmiddagstid så är det avklarat hyfsat snabbt. Tandläkaren är inte roligt men nödvändigt dessvärre...



Kram!

2009-08-18 @ 09:26:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Carina med Bullarna

Vet att ett lycka till så här 1,5 timme innan tandisbesöket...inte är mycket till hjälp... Visst skulle ett par uppsättningar lösgommar vara enklare... bara skicka in i kuvert... med order fixa den skadade tanden å så använder man reserverna tills den skadade kommer i retur med posten! Men... ähh... ta med dig en talbok, musik eller nå't... plugga i öronen å lyssna... kräv massor av bedövning... så är det nog fort gjort! jag säger ändå - Lycka till å du, tänk så skönt det är när besöket är över å du beger dig därifrån... lättnad....

2009-08-18 @ 09:33:33
Postat av: Grannfrun

=(

Smärta och mindre pengar på kontot, men sen är du av med den=)Kramar i massor.

2009-08-18 @ 11:20:23
URL: http://www.dramigbaklaenges.blogspot.com
Postat av: soffie smyger förbi

hej nu ligger kortet du gjorde åt Malin på min blogg,å hon blev så glad för det,Tusen tack,

Kram

2009-08-18 @ 21:28:54
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mari Andersson

Tänder är ett dilemma.

Nu åkte den väl ut i alla fall ? Inget kul, men som du själv skrev, så är ju bekymret borta sedan.

Hade nästan samma bekymmer för ett år sedan, men vi chansade och lagade den. Den håller ännu, peppar, peppar ...



Hoppas att det har gått bra i alla fall



Kramar till dig ( för att du är så duktig )

2009-08-18 @ 21:59:35
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0