Söndag.


Det ser ut att bli ännu en dag med regn och rusk.=(
Igår regnade det rejält mest hela dagen.......det känns
nästan lite höstigt ute.
Vi hade trevligt besök av en kusin till mig igår.
Hon försökte fotografera prinsessorna vilket inte alltid
är så enkelt men jag hoppas att några bilder blev bra
i allafall.
Idag måste vi åka och handla lite på Ica Maxi men sen
blir det vila resten av dagen.
Jag känner mig trött idag och lederna värker mer än
vanligt.
Det går kanske att skylla allt det på vädret.=)
Ha en mysig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm himmel vad det verkar regna jämt hos dig..här är det gardenmorgon..dvs sol :)men jag ser moln i kanten..hmmm jag som tänkte åka till landet..ja ja vi får se..

Fota prinsessorna...det skulle jag med vilja..

2009-08-02 @ 09:16:56
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Trist att du bara ska ha dåligt väder som dessutom påverkar dina leder. Jag hade sol igår och detsamma vädret är det idag. En promenad ska det nog bli för mig och sedan litet pyssel i hemmet.

Fick du mycket gjort när du hade pysselstund med dina vänner? Något nytt förslag kanske?



Det finns en salva från Squibb, som ska ta bort värk. Den heter: Counterpain .... "for relief of muscular aches, arthritic and rheumatic pain, strains and sprains".Känner fler som får hjälp av den. Kanske något för dig?



Hoppas din söndag kan bli bra! Kram

2009-08-02 @ 09:20:57
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Sickan

Vi har faktiskt hyfsat väder idag.



Men jag kan inte utnyttja det................pga migrän :(



Ha en skön dag!

Kramen

2009-08-02 @ 12:17:44
URL: http://sickanslivspussel.blogspot.com
Postat av: sofie

Här i Sollefteå var det soligt och fint väder i går.

Men i dag tror jag inte att det blir det. Kram

2009-08-03 @ 06:29:02

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0