Fredag.


Vovvarna har stökat på inatt så det har inte blivit mycket
sovet.
Sonen är den som står för uppståndelsen.
Han har sovit här inatt och då har prinsessorna svårt att
slappna av.
De tycker att det är så spännande att han sover i soffan.
Vilda kliver aldrig ur vår säng före 10 på morgonen men
idag hoppade hon ner klockan 4 första gången.
Eftersom vi inte vill att hon hoppar upp själv i sängen så
var det bara att kliva upp och lyfta upp henne igen när
hon insåg att vi inte tänkte släppa ut henne ur sovrummet.
Samma procedur igen vid 7.
Nu har de väckt sonen med en massa blöta bulldogspussar
så nu är de nöjda och glada.
A är ledig idag så vi ska försöka få lite gjort i trädgården.
Jag är nog inte till mycket hjälp idag men sonen stannar
till i eftermiddag så vi har lite hjälp av honom.
Det är en strålande fin höst dag i allafall så jag ska passa
på att tvätta lite när det är så bra torkväder.
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Idag var jag tidig och gick genast in till dig men då hade du inte vaknat. Nu ser jag att sonen kom på besök. Det var väl roligt för dig! Hoppas han kan ta ett tag med gräsklipparn, så A får litet hjälp.



Idag är underbart väder för tredje dagen i rad. Sol, lagom varmt och hög och klar luft! Jag ska ta ett varm med dammsugaren och förbereda litet inför morgondagens middag, då jag inviterat en väninna på kräftor. Tvättmaskinen sätter nog jag också fart på idag.



Hoppas du får en trevlig helg. Stor kram

2009-08-21 @ 09:14:12
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Annica

Vad härligt med besök! Du skulle släppt ut Vilda och fortsatt sova själv. Sonen och hon skulle nog ha myst på som sjutton själva i soffan.

Ja idag verkar det bli en fin dag. I alla fall om men tittar ut genom fönstret. Se till att vila ordentligt i solen!

KRAM!!!

2009-08-21 @ 09:35:59
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Znogge

Kan tänka mig att de tycker det är spännande med övernattningsgäst även om det är en välbekant person! Eller kanske just därför :-)



Kram och fortsatt fin fredag!

2009-08-21 @ 13:01:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Mumin

Vilken fin ros och ett kärt besök:) Här regnar som om himlen vore öppen.....hade behövt torkväder idag med för sonen kom med en stooor tvättkorg. Kram ha en trevlig fredag! Mumin

2009-08-21 @ 13:08:07
Postat av: Sickan

Vädret här var inget vidare att komma hem till :(

Bara 10 grader i morse.............



Hösten närmar sig,tyvärr!



Tusen tack för kortet jag fick!

Sååå fint!



Ha det bra!

Kramen på dig!

2009-08-22 @ 06:53:40
URL: http://sickanslivspussel.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0