DT-kort till Scrappers


Nu syns det förstås inte jättebra på bilden men jag har lagt
sepiafärgat 3d lack på hela stämpelmotivet.
Det gör att papperet ser lite gammalt ut.
Lacket och alla blommor jag använt finns att köpa hos
Scrappers.
Metalldekorationerna i mitten på de små blommorna och
sticklesen Frosted Lace som jag lagt på rosorna finns också
att köpa där.
Även det prickiga papperet finns hos Scrappers.

Nästa lördag är det dax för vårens höjdpunkt......scrappmässa
i Gävle.=)
Malin kommer att finnas på plats med butiken.
Hon kommer att ha med sig helt nya stämplar med härligt
somriga Rolf Lidbergs motiv.
Även hÄnglar & stÄnglar kommer att vara på plats i Gävle
med nya fina stämpelmotiv.
För mer information om mässan kika in här och här.

Här har det varit kanonväder idag.
Det har fläcktat lite så vi har kunnat utnyttja altanen mest
hela dagen utan att få värmeslag.
Husse har tagit bort Vildas klamrar på benet och det gick
jättebra.
Såret är helt läkt nu.
Nu blir det röntgen om ca 3 veckor och ser allt bra ut då så
kan hon börja simma igen.
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En sån sagolik helg vi har haft....

Det låter så roligt med scrapping....funderar nästan på att börja....

Kram

Margaretha

2009-04-26 @ 18:19:19
Postat av: Anna dansar in

Massa kul på G alltså..härligt lilla Hellen..mmm vilken helg du..man blir lycklig..jag blir lycklig när du tittar in hos mig...så jag vill göra dig lite lycklig oxå..du..Hellen..I like you! Himmel så glad du blir då va..ha ha..tramsiga Anna du..men så är det bara..prinsessornas Matte är jag glad i..så det så.

2009-04-26 @ 19:05:20
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Znogge

Kan tänka mig att det är riktigt trevligt med en scrappmässa! Förmodar att det blir ett och annat nytt också...

Ha en fin kväll!

Kram

2009-04-26 @ 19:35:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Malin

Fattar inte vad duktig du är!! Det blir sååå fint!! Kramiz M

2009-04-26 @ 21:16:10
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Mari Andersson

Vilket härligt liv vi lever just nu, med allt som växer och frodas...

Solen gör en glad vare sig man har värk eller inte, men den underlättar betydligt...

Vovvarna ser så nöjda ut



Härligt kort du har gjort. Är nästan lite avis på dig för mässan. Jag skulle gärna vilja se hänglars stämplar live på en mässa, men de kommer ju sällan ner hit till söder...

Ska bli spännande att få se sen hur de nya stämplarna ser ut...



Ha en fortsatt skön söndagskväll / Kramar

2009-04-26 @ 21:50:26
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: sofie

Vilket läk kött lilla prinsessan har.Nu ska jag snart hoppa ned i sängen och sova ett tag.Kram

2009-04-26 @ 22:16:20
Postat av: LillBlomman

Så himla fint kort vännen! Skönt att allt går åt rätt håll med vovvan! Vill komma till Gävle!!! Försöker lösa, håll tummarna! Kramar!

2009-04-26 @ 22:31:22
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Eleonora

Så gott för Vilda att stygnen är borta och smart av husse att kunna ta dem själv! Snart blir det stärkande med simmningen och så vips är hon er nya lilla vovve igen! Underbart att det har gått så lätt och bra!



Det låter så härligt med livet på altanen och så har det ju varit efterlängtat också efter den långa jobbiga vintern.



Nu får du mycket som lockar dig på mässan i Gävle. Hoppas att du ska finna mycket fint och intressant. Ha en alldeles underbar dag och många kramar

2009-04-27 @ 08:13:22
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Helena

Så fint. Det var nog bland de vackraste kort jag sett

/Hella

2009-04-29 @ 19:00:35
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0