Söndag.


Här är det redan 20 grader i skuggan.
Härligt nu men det blir lite väl varmt mitt över dagen på vår altan.
Jag funderar starkt på att servera frukosten ute.
Att äta frukost ute är bland det bästa med sommaren.
Vovvarna njuter verkligen nu när de kan vara ute på dagarna.
För Vildas del är det vila på altanen som gäller inget påtande
i trädgården.
Ibland är det svårt för henne att vara stilla ute så då får vi så lov
att hålla oss inomhus.
Men bara hon blir bra nu så kan vi vara ute hela sommaren sen.
Ha en skön dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Grannfrun

men gud vad fin hon är.. Kram

2009-04-26 @ 11:26:47
URL: http://www.dramigbaklaenges.blogspot.com
Postat av: Znogge

Nej inte är det lätt att hålla dem stilla! Här får hundarna vara inomhus i dag men det beror på att Husse oljat trädäcket. Då vill vi inte ha några tassar där uppe!



Ha en skön söndag!

Kram!

2009-04-26 @ 13:14:54
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Kära vännen. Ser att det går finfint för Vilda och att Ella klarar sig alldeles själv förträffligt. Nu gäller det bara dig också. Hoppas du känner att solen och värmen ger dig krafter och mindre värk. Tänker på dig så ofta och skulle önska att du fick bli helt bra en dag. Tack för din hälsning hos mig.



Hemma igen men något trött är jag. Jag jobbade helt otroligt hårt onsdag och torsdag med garderober, linneskåp och allt diverse som dök upp "under vägen". Lagade mat (utan vettiga ingredienser) och var sk sällskapsdam. Men trevligt hade vi i alla fall tillsammans och svågern är så snäll och tacksam för allt jag gör. Fredagen var vi på lunch i en nyöppnad lunchrestaurang som en väninna och hennes man har öppnat inne i staden. Trevlligt det också och att få se andra väggar. Solen sken så nog passade jag på att sitta ute litet grand också. Nu är det skönt att vara hemma igen och min lilla goja var glad åt att komma tillbaka till sin egen stora bur.



Ha det gott söta vännen och stor kram

2009-04-26 @ 16:38:43
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0