Torsdag.


Äntligen har värmen kommit........igår klockan 19 hade vi fortfarande 
25 grader på termometern.
Det ser ut att bli lika fint idag också vilket känns extra kul eftersom jag
får besök av två bloggvänner på eftermiddagen.
Nina har jag träffat tidigare men för Di och mig blir det första gången vi
möts i verkligheten.
Det blev inte nått pyssel för Malin och mig igår för min bästa vän dök
upp så vi blev sittandes på altanen istället.
När Malin åkt satte min vän igång att fixa i trädgården så nu börjar det
att se riktigt bra ut.
Idag kommer hon hit och hämtar mig klockan 10 för vi ska göra en kort
sväng på Birsta.
Vi köper nog med oss en god macka hem som vi kan avnjuta på altanen.
Nina har beställt två kort som jag ska försöka få klar innan hon kommer
också måste jag städa undan lite här hemma så det är nog bäst att sätta
igång på en gång.
Det blev dåligt med bloggrunda igår och det ser ut att bli likadant idag
men jag ska försöka hinna med några i allafall.......jag vill ju inte missa
något.=)
Ha en härlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får en trevlig dag då? Birsta har jag vart på 1 gång :)

Puss på vovvarna

2008-05-29 @ 07:40:25
URL: http://meohmylogpartaj.blogspot.com
Postat av: Marina

Ha det så himla trevligt!!Kram!

2008-05-29 @ 08:03:37
Postat av: Ninni

Man hinner inte allt, ibland får bloggen står åt sidan!



Ha det gott med dina bloggvänner, jag får ju träffa flera stycken nästa vecka..ska bli skitkul!

Hoppas min hand är bra innan dess...kramen

2008-05-29 @ 09:27:24
Postat av: Sickan

Vädret är underbart nu!!

Och det verkar hålla i sig ett tag.................



Hoppas att du haft en bra dag!

Kram!

2008-05-29 @ 20:44:23
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0