Fredag.

171507-1108
Idag känner jag mig trött och lederna är mer onda än de varit den sista
veckan.
Det blev en del spring i butiker igår när vi var ute med sonen och hans
sambo och letade möbler till deras balkong.
De hittade två mysiga stolar och ett bord så nu kan de sitta ute och njuta
i solen.
Jag hittade ett par jättefina lyktor att ha på altanen men jag har ju redan
en del lyktor så sonen fick den mindre av dem.
Den jag behöll är riktigt stor och maffig.......jag ska ta en bild på den
senare idag.
Vi har ingen sol ännu men jag hoppas att den kommer under dagen.
Klockan 10 kommer mamma och hämtar mig ........vi ska göra en
sväng på Ica Maxi.
Sen hoppas jag att solen lyser så jag kan sitta ute och mysa och
kanske påta lite i trädgården om jag orkar.
Jag har en del kortbeställningar också att pyssla med........kul att jag
får användning för allt nytt material jag köpt.
Ha en härlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Eleonora

Det är full fart på dig hör jag. Och bra är nog det. Man stelnar rätt lätt till om man inte rör på sig. Det är ju det som är så jobbigt för oss reumatiker, att vi vet att man måste röra på sig, men varje steg kanske tar emot. Den onda cirkeln.

Nu ska du få tips om en finfin bloggare som finns strax utanför Sundsvall! Den heter Fredrikmicael.blogspot.com. Dom har en gårdsbutik utanför S. och deras blogg visar så mycket vackra saker!! Säkert roligt att göra besök hos dem.

Roligt att kunna åka med sin mamma och handla - även om det inte är mer fångande än MAXI, som väl nästan bara har mat. Önskar jag kunde detsamma, men min mor är avliden sedan många, många år tillbaka. Men bara tanken att .... Hoppas du hittat på något gott fredagsmys till Lille maken och dig.

Orkidéstämpeln var fin och papperet ser läckert ut. Tänk vad många nya idéer du fick vid mässbesöket.

En skön och trevlig helg önskar jag dig söta Helena. Kram kram

2008-05-09 @ 07:56:16
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Eleonora

Ja, men du vet uttrycket "Lille maken" - sen må han vara stor och ståtlig som din Anders! hihi

2008-05-09 @ 08:23:36
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

En snygg lykta är precis vad jag behöver så lägg gärna ut en bild.
Kram och ha en härlig fredag!

2008-05-09 @ 08:26:23
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Elisabeth

Även jag är stel idag så jag vet precis hur du känner dig! Känns som om jag sovit med huvet i brevlådan, ungefär.

Härligt kort du gjort!

Ha en mycket trevlig fredag, även om inte Ica Maxi är det mest inspirerande stället att shoppa, så är det kul att komma ut ibland.

Själv ska jag rasta dammsugaren... Med tanke på dagsformen kommer det nog att ta hela dagen.
Kram

2008-05-09 @ 08:51:01
URL: http://paperart.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0