Vill du köpa ett kort..

då gör du så här.
Skicka ett mail till mig  på  vildaella(at)hotmail.com och berätta vilket kort du vill ha eller skicka med en bild på det du valt.
Vill du beställa kort så mailar du dina önskemål.......jag mailar alltid ett foto på kortet så du får se om du gillar det innan jag skickar det till dig.
Alla kort kostar 40 kr + frakt
Bokmärken & tags kostar 30 kr + frakt.

Korten levereras med cellofankuvert eller vita kuvert.
Det mesta som finns i pyssel kategorin är till salu ......skulle något vara sålt så kan jag göra liknande.
/Helena


Kommentarer
Postat av: Vida

Det kommer inte upp någon mailadress så jag testar att kontakta dig här istället. Jag vill gärna köpa det älvkortet du lagt ut idag om det finns kvar (samma som jag skrev kommentaren på). Du kan väl maila mig om det är ok och hur jag ska betala så mailar jag över min hemadress..



Ha en härlig kväll!



LIv

2008-07-19 @ 23:02:54
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0