Torsdag.

Vi var en sväng på Ikea härom kvällen och dumt nog köpte vi en ny
leksak till vovvarna.
Vi vet ju hur det blir men de tycker ju att det är så kul att slita sönder
och dra ut vadden......man får offra sig ibland.
171507-1061

171507-1060
Jag har riktigt besvärligt med mina höfter idag......det är väl gårdagens
shopping.
Planen var att köpa gardiner till matrummet men jag hittade inget alls
så det blev lite annat smått och gott istället.=)
Två toppar,lite sockar en ljuslykta och två smyckesskrin......ett skrin
fick mamma som present.
Så nu har jag rensat och fått lite ordning på mina smycken.

Vilda lyckades smita ut genom häcken igår fast vi har nät i den.
Det kom en granne med sin sons hund lös och då kunde hon bara
inte motstå frestelsen att försöka ta sig ut.
Som tur var så var det en ung hanhund som bara ville leka.
Vilda är inte alls hundelak men hon är väldigt dominant och har
svårt att acceptera om någon försöker läxa upp henne.
Nu gick det ju bra men vi måste se över staketet nu till våren så att
man kan känna sig trygg när de är ute.
Vi har alltid koll på dem när de är ute och hon brukar inte intressera
sig när folk går förbi med vovvar men det var skillnad när det kom en
lös lekfull kille på andra sidan häcken.

Idag tänkte vi åka en sväng på Ica Maxi och Arken och handla mat
till både oss och vovvarna.
Fortsätter mina höfter att vara så här onda så får nog Anders åka själv
eller så får vi ta det imorgon istället.
Jag fick ett av paketen jag väntat på igår.......det var två nya emboss
mattor och en fjärildies kombinerad med embossmattor till CBn.
Fjärilen är helt underbar.
Orkar jag inget annat så kan jag ju alltid pyssla.=)

Ha en skön torsdag alla!

Kommentarer
Postat av: Di

Haha..vilka mysiga vovvar...Det är vår snart..å då tänker jag baskemig åka och fika hos dig! Bara så du vet! Jag återkommer när det blivit varmare ute om det..Själv var jag ute också på Birsta igår..å du var i
min tanke då jag gick förbi Panduro igen! *ler* tänk..Ha en skön dag du också!
kram!

2008-03-27 @ 10:58:08
URL: http://diqueen.blogg.se
Postat av: Maria O

Va roligt med en ny leksak. Ja ibland får man offra sej.Hoppas du kommer iväg till affären!

2008-03-27 @ 12:13:49
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Marina

Dom ser ju ut att ha roligt i alla fall :-)

2008-03-27 @ 13:27:20
Postat av: Anna

:D jaha ja..det där känner man igen..alltför väl ;)
Man får offra sig!
Det gick kanon idag,rena högvinsten..*kram*

2008-03-27 @ 14:25:01
Postat av: Sickan

Det ser ut som när Malva får tag i ett mjukis djur!
Vitt ludd i hela huset!
Ha det bra!
Kramen!

2008-03-27 @ 15:56:10
URL: http://sickans.nu
Postat av: curlingmormor

De ser verkligen ut att trivas, "det var den leksaken det"!!!!!
Hoppas att du har vilat dig idag nu, det tar som sagt på krafterna när man skall hitta på nåt!!!!
Kramizzzzz

2008-03-27 @ 20:43:04
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0