Torsdag.

171507-1034
Jag pratade med mamma igårkväll och då hade minnet kommit
tillbaka och hon kände sig ganska pigg.
Hon mindes inte ens vart hon ramlat då direkt efter.
Förhoppningsvis får hon åka hem från sjukhuset idag.
Skönt att hon inte bröt nått i allafall.
Det är grått och trist ute men det regnar åtminstonde inte vilket det
gjorde hela dagen igår.
Känner mig lite piggare idag men jag ska ta det lungt och försöka
vila.
Det blev inte så mycket pysslat igår.........jag hade ingen riktig
inspiration.
Jag ska sätta mig nu på morgonen en stund och se om den är
tillbaka........ibland blir det helt blankt i huvudet och jag har inga
idéer alls.
Anders ska hämta två paket till mig idag fyllda med papper och
annat......jag har köpt lite papper från Inkidos nya serie Göteborg.
De har marina färger och går i rött & blått.....jättefina är de.=)
Ha en skön torsdag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas verkligen din mamma är ännu bättre nu så hon får komma hem! Så illa det kan gå. Min mamma trillade för tio år sedan och det slutade inte så bra.. Axeln krossades så en axelprotes fick opereras in. Inte roligt alls...
Kramar till dig!

2008-03-13 @ 08:31:54
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: monica pååååå jooooobb

hoppas det inte kommer för mycket snö, så ni snart får vår där uppe :)
ha en findag , hoppas mamma mår bättre

2008-03-13 @ 08:40:30
Postat av: Eleonora

Om jag kunde skulle jag sända solstrålar till dig, men jag har inga - dom kommer nog snart hoppas jag.

Om du hade beställningar som väntade skulle du nog ha mer inspiration att pyssla med dina kort. Jag tänker lägga ut (när jag hinner fota av)de fina kort du gjort till mig (är det ok för dig?) - kanske kan det få fler bloggvänner att beställa.

Ha det gott och stor kram från mig.

2008-03-13 @ 08:59:03
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Marina

Hoppas att det blir plusgrader å att det håller i sig så isen försvinner nu för er...Så inte du oxå ramlar och gör dig illa...
Ha en bra dag!

2008-03-13 @ 09:55:52
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Skönt att höra att din mamma är på bättringsvägen.
Så du väntar hem lite spännande paket. Ska bli kul att se vad du skapar för fint av det.
Igår var det kanonväder här idag grått och trist med regn. Att det aldrig kan hålla sig med sol och blå himmel. Allt blir så mycket lättare då.
Sköt om dig min vän♥
Kram/Gunilla

2008-03-13 @ 12:57:27
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0