Jag har blivit utmanad av Lillblomma!

1.  Gör du kort eller scrappar du?
     Jag gör mest kort nu men jag har gjort ett par album med Lon på mina vovvar och ett på blommor.

2. Favorit färg som du gärna använder?
    Turkost,brunt.rosa och rött.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
    Blommor & blad.

4. Vilket är ditt bästa köp?
     Alla stämplar.

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
    Inte direkt......det ska vara ett clearstamp alfabete som jag köpte när jag började scrappa och som jag 
    nästan aldrig har använt.

6. Vad för motiv scrappar/stämplar du helst?
    När det gäller att scrappa så är det mina vovvar som är favoritmotivet och stämplar använder jag helst
    hÄnglar & stÄnglar eller Magnolia.

7. Finns det någon pysseltidning du brukar köpa?
    Jag har köpt Scrappbooking mm några gånger.

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?
    Jag besöker en massa härliga pysselbloggar varje dag......de flesta finns i min länklista men jag har även en 
    hel del på min favotitlista i datorn.

9. Vad/vem inspireras du av?
    För att nämna några .......Petra(Paradis),Åsa(Asamia),Ulrika(Lillblomma),Malin(Majamelon) och en    
    massa flera underbara kortmakare som jag kikar in hos.

10. Om du fick 1000 kr att handla pysselsaker för vad skulle du då köpa?
       Jag skulle vilja ha ett alfabet till min Cuttlebug....sen älskar jag papper och det kan man ju aldrig få för  
       mycket av.
  
      Nu utmanar jag Malin(majamelon),Åsa(asamia) och Eva-Lena(spoketlaban).


 


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vad kul det var att läsa din svar....tyvärr brukar jag inte va med på sånt....Tack ändå vännen! Kram!

2008-03-19 @ 11:17:44
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Eva-Lena

Så kul att läsa dessa frågorna i olika bloggar. Från början är det jag som har skrivit dom i min blogg. Jag skall svara på dom lite senare.
Kram vännen

2008-03-19 @ 18:30:11
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0