Varmt.


Det blev ingen pysselträff för mig.......jag kände att jag behövde vila idag.
Just nu går det inte att sitta ute på vår altan........det är alldeles för varmt
 för att jag ska tycka att det är skönt.
Vi har 30 grader i skuggan så det är riktig medelhavsvärme och vår
altan ligger i söderläge.
Anders hade tänkt klippa gräset  men det får vänta tills ikväll när
det blivit lite svalare.
Nu blir det en stunds siesta för oss alla......även vovvarna tycker att det
är väl varmt.
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marina

Här har det varit runt 27 grader i skuggan..Jag tycker att det har varit lagom..Men sen så har jag ju varit på jobbet oxå..men nu är det svettigt värre..Känns nästan som det är åska i luften...

2008-06-01 @ 20:41:30
Postat av: zizzi

Hej hej

Vilka kanonsnygga uteemöbler! Framför allt stolarna...Var har ni köpt dem???

Ha det bra i värmen!

Kram på dig!

2008-06-01 @ 21:37:18
Postat av: curlingmormor

Vovvsingen gillar inte heller när det är för varmt, det blev en väldans kort promenad på förmiddagen, hon hade ingen lust att gå, därmot framåt kvällskvisten så gick det lite bättre.

Kramizzzzz

2008-06-01 @ 22:19:03
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0