Tisdag.

Jag tog några härliga bilder på Ella igår när hon låg och myste i skuggan.
Hon älskar att ligga i på gräsmattan och svalka sig.
Tok Vilda ligger hellre på altanen i gassande sol.





Igår var det lagom varmt och jag hoppas att det blir lika härligt idag.
När jag handlade mat igår så sålde de svenska jordgubbar.......jag var
ju bara tvungen att köpa 2 liter med mig hem.
Det finns nog inget godare en jordgubbar och vaniljglass.....åtminstonde
inte när man äter årets första.=)
Jag köpte även lite blommor som jag ska ha i krukor på altanen.
Det kommer bilder på dem senare.
Idag känner jag mig lite bättre  i lederna men jag ska försöka att ta det
lugnt även idag.
Som vanligt finns det massor att göra men det är bara planteringen av
blommor som är ett måste.
Jag gjorde ett sommarkort kort igår som jag tänkte lotta ut här lite senare.
Kom på att det var ett bra tag sen jag hade en utlottning så nu är det dax.
Ha en härlig dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilka härliga bilder! Sommardagar är verkligen sköna dagar!

kram!

2008-06-03 @ 09:44:30
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Nina

haha.. härliga Ella... och det är mysigt att ligga i gräset... atjoooo :)



Ha en bra dag! Kraaam

2008-06-03 @ 10:12:44
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: curlingmormor

Tack snälla för dina tips hos mig!!!! (Har skickat ett mail till dig)

Jordgubbar och glass det är en höjdare och har man sen lite smält blockchoklad ringlat över så är det mumsigt värre!!!

Skönt att du tar det lugnt när kroppen strejkar, det har jag också gjort idag, bara varit lat och haft det bra!!!!

Kramizzzz

2008-06-03 @ 22:15:25
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0