Fredag.....


och äntligen skiner solen från en klarblå himmel igen.
Hoppas att det håller i sig över helgen i allafall.
Anders ska försöka sluta efter lunch idag.
Vi måste göra en sväng till Ica Maxi och systembolaget.......skönt att få det
undanstökat innan det blir så mycket folk.
Jag ska försöka ta det lungt idag för imorgon är det den årliga radhusfesten
och då vill jag kunna vara med och ha kul.
Inspirationen att göra kort är tillbaka och det är så roligt när det går så lätt.
Pyssellusten finns nästan alltid men inspirationen är det lite si och så med
ibland.
Nu flyter det på jättebra så det är bäst att passa på att göra lite kort och
lägga på hög.

Lite senare ska jag ta med kameran och gå ut och försöka få en bra bild
på vår dvärgsyren som vi planterade ifjol........den är så fin nu när den
blommar.
Kanske att jag kan få några fina bilder på vovvarna också nu när solen
skiner.
Ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst är det härligt när vädret är kanon? Låter bra att gubben slutar tidigare idag :) Kram på er.....

2008-06-13 @ 08:13:33
URL: http://meohmylogpartaj.blogspot.com
Postat av: Monica

va kul med radhus fest kram monica ha en bra helg!

2008-06-13 @ 08:25:34
Postat av: Sickan

vad "damen" ser ut att insupa goda dofter!!!



Ha en bra dag!

Kram!

2008-06-13 @ 09:03:52
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d
Postat av: Anna

Hon har en skön stil den där lilla damen... här sitter jag så det så. :D Jag gillar dina hundar.

2008-06-13 @ 14:27:25
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ninni

Dvärgsyren....har jag aldrig sett, här har alla syrener blommat ut, tyvärr.

Han knappt lukta på nån.



Ha en skön kväll..kram

2008-06-13 @ 19:23:47
Postat av: Marina

Hoppas att ni får det trevligt i morgon..Och att din dag har varit bra..?!

2008-06-13 @ 20:15:21

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0