Fredag.


Gårdagen blev en rolig men häktisk dag.
Först åt jag frukost med Malin på altanen och sen började jag städa.
Klockan 12 ringde Anders och sa att han lyckats boka om lite möten så
han tänkte åka och hämta dottern och sen åka hem.
Det är inte så ofta hon kommer hit själv och stannar så länge så det var
roligt att få rå om henne en stund.
Klockan 18 kom resten av gästerna och vid 21 när alla gått hem var jag helt
slut.......framför allt i fötterna.
Idag känner jag mig som överkörd av ett tåg........helt mörbultad.
Det känns så skönt att Anders är ledig idag och att vi inte har nått inplanerat.
Jo en sak har jag.
Jag fick en kortbeställning igår av en kär vän som hon kommer och hämtar
idag .......det ska bli kul att träffa henne för nu var det längesen sist,.
Just nu har vi ingen strålande sol men det är varmt och skönt och jag tycker
inte att det gör nått om det inte är gassande sol.
Vilda och husse sover fortfarande i sängen och Ella har varit ute men sover
nu i soffan.
Jag ska passa på att sätta mig vid pysselbordet en stund medan det är så
lugnt.
Ha en mysig nationaldag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Här skiner solen för fulla muggar..gött men väldigt varmt!



Hoppas du/ni får en bra nationaldag och att kroppen är snällare mot dig..kramen



2008-06-06 @ 09:29:55
Postat av: Znogge

Ville bara berätta att dina fina kort blev väldigt uppskattade! Ha en fin nationaldag!

Kram!

2008-06-06 @ 09:39:04
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna

Må gott idag..kurera din kropp från överkörd av tåget :(

Puss på vovvarna!

2008-06-06 @ 10:59:54
URL: http://meohmylogpartaj.blogspot.com
Postat av: Christina

Skönt när det är varmt utan gassande sol

Ha det gott vännen

Kram

2008-06-06 @ 22:31:41
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: curlingmormor

Idag har vi haft lite svalkande skyar över solen och det har varit riktigt skönt!!!!

Kramizzzzz

2008-06-06 @ 22:37:44
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0