Torsdag.


Dagen börjar inte bra alls........jag har vansinnigt ont i min höft.
Det var ett tag sen jag hade så här ont så jag ska väl igentligen inte klaga.
Gårdag blev lite väl intensiv för mig skulle jag tro.
Först städning och hundpromenad sen Ikea och besök av min bästa vän.
Förutom städningen bara roliga saker men jag tog ut mig rejält känns det
som.
Men det blev en hel del uträttat i allafall.
Huset är eller snarare var städat och jag fick äntligen köpa ett bord som
jag kan ställa laptoppen på när jag vill ha den i knät.
Det finns på Ikea och heter bräda.......hur bra som helst.=)
Min vän klippte håret på Anders och fixade till skägget så nu är han
snygg när vi ska på bröllop på lördag.
Hon klippte även klorna på vovvarna.
Ja som ni ser hann vi med en hel del.
Åter till städningen då..........huset var som sagt städat tills vovvarna fick
en ny leksak.
Nu ska jag inte anklaga Ella för det är helt Vildas verk.
.
Det ser likadant ut i hallen också.
Jag vet ju att hon gör så här med leksaker så igentligen borde jag ju inte
köpa nått nytt åt henne men hon tycker ju att det är så kul att slita sönder
dem.
Den här gången trodde jag faktiskt att hon skulle leka dragkamp med
Ella när det var två trossar på bollen men ack vad jag bedrog mig.
Jag brukar köpa billiga saker eftersom jag vet hur det blir men den här
kostade 98 kr .=(
Det är ju tur att hon bara mördar sina egna leksaker och inte våra saker
i allafall.
Hon har faktiskt inte slitit sönder något som inte varit hennes.
Eftersom jag har så jäkla ont i höften idag så blir det husses jobb att ta
upp allt det vita fluret.........han kommer att bli jätteglad.=)
Solen skiner idag men det blåser så det känns inte så varmt men det
kanske blir bättre längre fram på dagen.
Jag tänker inte göra många knop idag utan bara vila och mysa.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Usch för smärta, då får du ta det lugnt idag!



Ja Ella verkar ju haft kul..du får köpa nåt som det inte är lurv i..fast lite fnissar jag.

Ja då har Anders nåt att göra.



Jag ska väl ta mig till duschen vid åker härifrån vid tolv, ett nånting.

Ska bli kul att träffa min äldsta syster.



Ha det gott....kramen

2008-07-10 @ 09:13:35
Postat av: Nina

Aha... "bräda"... det ska jag lägga på minnet. Har ju äntligen en laptop och vill surfa var jag vill.



Min tik är likadan som dina mördarhundar. Allt mjukt ska slitas upp hål i och innehållet ska spridas överallt. Sedan är leksaken helt OK. Då kan hon leka med det tomma "skalet", hur länge som helst. Knashundar.



Vila och mys idag! Kram

2008-07-10 @ 09:15:36
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Sickan

dessa härliga "monster" :D

Det var ju tristare med din höft!

Ha en bra dag!

kram!

2008-07-10 @ 09:23:03
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d
Postat av: Znogge

Så olika hundar är! Herr Hund bara har leksakerna hos sig och förstör dem aldrig medan Miss E sliter, tuggar och drar. Med andra ord så går en del sönder hos oss också numera men lite kul har de säkert ändå!



Hoppas värken lägger sig så att din dag blir bra!



Kramar!

2008-07-10 @ 10:31:43
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Monica

en sånn bräda har jag tack vara ÅSA/sickan mitt bästa köp denna månad ;)

Kan inte vara utan den ;)

Oj va husse ska bli glad sen ;o



kram på dig

2008-07-10 @ 13:39:30
Postat av: Anna

Bra tips det där med bräda... men du vilka busar. Hålla på o trasasönder... måste väl vara någon nedärvd gen som finns i hundar. Slita fångsten i stycken typ... tur att det bara är hennes saker då...dom ser ju så coola ut dina hundar..va nä jag har inget gjort ..oskyldiga som lamm. :D

2008-07-10 @ 19:25:49
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Nämen kära lilla söta vän - vad Vilda och Ella har bråkat. Och så blev det Anders tur att städa efter dem!! Jaja, hoppas bara att din höft blir bättre, det är det viktigaste!!!!



Sköt om dig söta och stor kram

2008-07-10 @ 19:54:17
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad är roligast att läsa om när du kollar i andras bloggar?

Ex: Mode, hundar, kärlek? Jag hade tänkt att undersöka vilket

ämen som lockar mest läsare. Resultatet kommer ett visas senare i natt!

Tyck till vad du tycker, och kom senare för att kolla resultatet av undersökningen.

Kram Emelie

2008-07-10 @ 21:09:11
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: imse

Oj, vad kul hon har haft det. Vår första hund, en labb, fick en gång tag på en dunkudde. Du kan ju bara tänka dig hur det såg ut efteråt.

2008-07-10 @ 21:14:30
URL: http://zvammel.blogspot.com
Postat av: Di

sköt om dig!! Du ska ta det lite lungt du sköna fröken, och ladda inför bröllop, det blir säkert jättekul! Varm kram!

2008-07-10 @ 21:26:33
URL: http://diqueen.blogg.se/
Postat av: curlingmormor

Vovvsingen är inte mycket för leksaker, men de hon har vårdar hon väl hi hi.

Det var ett himlans fint kort på dina vovvsingar som du har i dagens inlägg.

Hoppas att du känner dig lite bättre i höften när du läser detta!!!

Kramizzzzz

2008-07-10 @ 21:57:16
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0