Torsdag.


Solen skiner men inte från klarblå himel så det återstår att se om vi
klarar oss från regn idag.
Igår på eftermiddagen kom det en rejäl skur här men jag hoppas på
uppehåll idag.
Vi var iväg och köpte en present till Anders nya kusinbarn igår och det
är alltid lika kul att gå omkring bland alla bäbisprylar.
Idag står en tur till Ica Maxi och städning på schemat.
Måste snygga till lite här innan släkten kommer imorgon.
Jag hoppas att det blir bra väder så att vi kan sitta ute för vi blir ganska
många.
Mina leder mår inget vidare nu när vädret växlar så mycket så det känns
skönt att Anders har semester och kan hjälpa till inför fredagen.
Det är ju bara en vanlig födelsedag så det blir inget stort kalas men det
är ju lite att stå i ändå.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

VI firar födelsedagar som om det inte fanns någon morgondag haha! Alla släktingar kommer och är här i fleeera timmar. Grillning och tårta står alltid på schemat eftersom jag är den ende i min släkt som fyller år på sommaren...Jag ska önska mej en CB!!! =D jag vill oxå ha en ;P



Ha en härlig dag!

Kram!

2008-07-17 @ 10:39:55
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Mamma Monica

hoppas du får fint väder både idag ocg i morgon ;)



vatten är ju jättegott ;) hoppas jag inte tröttnar som sagt er ju en cola missbruker;(,men hadde tenkt komma över det nu med denna SD;)

2008-07-17 @ 11:15:38
Postat av: curlingmormor

Hoppas verkligen att vädret stabiliserar sig så att du blir bättre i dina leder. Håller med om att det är stökigt i lederna när vädret växlar som det har en förmåga att göra.

Tack för tipset med glukosamin, detta är något som vi ska ta tag i!!!!

Kramizzzz

2008-07-17 @ 11:36:10
URL: http://curlingmormor.wordpress.com
Postat av: Jenny

Håller tummarna för sol över kalaset!

Har förstått att många just nu mår dåligt, och det kanske beror på vädret?

Kram och Grattis! För det var väl du som fyller?

//Jenny

2008-07-17 @ 18:01:38
URL: http://efterskalv.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0