Torsdag.


Solen skiner från klarblå himmel idag och det är varmt och skönt i luften.
Gårdagen blev en riktig pysseldag men vi hann även sitta ute och mysa.
Malin den stackaren har ont i halsen så hon kunde inte komma men
vi andra pysslade på bra.
Idag har jag inga planer alls och det känns jättebra.
Jag ska bara mysa på altanen och påta lite i trädgården om jag orkar.
Vovvarna tycker att livet är härligt nu när altandörren alltid står öppen och
de kan gå in och ut som de vill hela dagarna.
Vilda ligger på altanen och solar och Ella har grävt en grop under häcken
där hon ligger och myser i skuggan.
Jag ska försöka få en bra bild på henne idag när hon ligger där för hon
ser så rolig ut........hon riktigt kryper in under grenarna så det är bara
huvudet som sticker ut.
Nu ska jag röja undan lite här och sen är det dax för frukost på altanen.
Ha en härlig dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Monica

Ha en sypermysig pysslig dag ;)

Och ja jag vill sebild på ella ;)

Lite nyfien på dina blom bilder ?

Tar du dom varje morgon?

Eller har du ett antall i datan? ;)





Fin är den iallafall min favvo blomma

kram

2008-07-03 @ 09:29:17
URL: http://villmanintesavilmainte.se
Postat av: ciiccii

Låter som en alldeles perfekt dag. Vår Malte ligger nästan alltid inne trots öppen dörr. Han är en älskare av snö inte värme.

Kramiz

2008-07-03 @ 10:03:48
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Ninni

Låter som en helt perfekt dag!



Njut i fulla muggar, blir värken bättre när det är varmt?? Kram,kram

2008-07-03 @ 11:42:27
Postat av: Sickan

Vilken härlig dag jag haft i dag. och bästa är att den är inte slut ännu :D

Är bara inne en vända, första på hela dagen!



Hoppas du kunnat njuta och "pulat" lite idag!

kram !

2008-07-03 @ 15:46:19
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d
Postat av: curlingmormor

Ja du, idag har det varit en toppendag, vovvsingen tyckte däremot att det var alldeles för varmt, hon har varit inomhus nästan hela dagen. Vi har ju också altandörrarna öppna och hon går in och ut, men mest in skrattar!!!!

Kramizzzz

2008-07-03 @ 23:01:14
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0